Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Zou iemand mij kunnen helpen met het ontkoppelen van mijn reeds opgezegde Ziggo account ***klantnummer verwijderd door moderator ivm privacy**** van mijn Vodafone account? Dan kan ik daarna mijn huidige Ziggo account weer koppelen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Tatjana1, een nieuw contract is top maar maakt het koppelen inderdaad heel lastig. We gaan je account ontkoppelen, na 24 uur kun je het nieuwe account koppelen aan je My Vodafone. Kom je er niet uit? Geef dan een gil.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemiddag @Tatjana1, een nieuw contract is top maar maakt het koppelen inderdaad heel lastig. We gaan je account ontkoppelen, na 24 uur kun je het nieuwe account koppelen aan je My Vodafone. Kom je er niet uit? Geef dan een gil.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...