Zou iemand mij kunnen helpen met het ontkoppelen van mijn reeds opgezegde Ziggo account ***klantnummer verwijderd door moderator ivm privacy**** van mijn Vodafone account? Dan kan ik daarna mijn huidige Ziggo account weer koppelen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Tatjana1, een nieuw contract is top maar maakt het koppelen inderdaad heel lastig. We gaan je account ontkoppelen, na 24 uur kun je het nieuwe account koppelen aan je My Vodafone. Kom je er niet uit? Geef dan een gil.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemiddag @Tatjana1, een nieuw contract is top maar maakt het koppelen inderdaad heel lastig. We gaan je account ontkoppelen, na 24 uur kun je het nieuwe account koppelen aan je My Vodafone. Kom je er niet uit? Geef dan een gil.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.