Vraag
Reacties
Oplossing
Tatjana1
Level 1

Ontkoppelen Ziggo account

Zou iemand mij kunnen helpen met het ontkoppelen van mijn reeds opgezegde Ziggo account ***klantnummer verwijderd door moderator ivm privacy**** van mijn Vodafone account? Dan kan ik daarna mijn huidige Ziggo account weer koppelen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Tatjana1, een nieuw contract is top maar maakt het koppelen inderdaad heel lastig. We gaan je account ontkoppelen, na 24 uur kun je het nieuwe account koppelen aan je My Vodafone. Kom je er niet uit? Geef dan een gil. 

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Tatjana1, een nieuw contract is top maar maakt het koppelen inderdaad heel lastig. We gaan je account ontkoppelen, na 24 uur kun je het nieuwe account koppelen aan je My Vodafone. Kom je er niet uit? Geef dan een gil. 

0 Kudos