1
Vraag
2
Reacties
Tatjana1

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Ziggo account

Zou iemand mij kunnen helpen met het ontkoppelen van mijn reeds opgezegde Ziggo account ***klantnummer verwijderd door moderator ivm privacy**** van mijn Vodafone account? Dan kan ik daarna mijn huidige Ziggo account weer koppelen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Tatjana1, een nieuw contract is top maar maakt het koppelen inderdaad heel lastig. We gaan je account ontkoppelen, na 24 uur kun je het nieuwe account koppelen aan je My Vodafone. Kom je er niet uit? Geef dan een gil. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Tatjana1, een nieuw contract is top maar maakt het koppelen inderdaad heel lastig. We gaan je account ontkoppelen, na 24 uur kun je het nieuwe account koppelen aan je My Vodafone. Kom je er niet uit? Geef dan een gil. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic