1
Vraag
2
Reacties
Cent1974

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ontkoppelen My Vodafone van Mijn Ziggo

Goede morgen, kan een Ziggo medewerker Mijn Vodafone loskoppelen van Mijn Ziggo?

Kan na het samenvoegen nl niet meer in mijn ziggo, ik krijg dan de melding: we kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens foutcode -1

Bij voorbaat dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8006Posts
  • 2378Oplossingen
  • 3887Likes

Hi @Cent1974, welkom hier!

Volgens mij ben ik net té laat! Als ik je gegevens controleer dan zie ik namelijk dat er met jouw e-mailadres alleen nog een My Vodafone account actief is. Er is geen actief Mijn Ziggo account. Voor Mijn Ziggo kun je je nu dus registeren met een ander e-mailadres dan welke in gebruik is voor My Vodafone.

Bekijk in context

3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11402Posts
  • 577Oplossingen
  • 1859Likes

Hoi @Cent1974 
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Ziggo. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Ziggo om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Ziggo je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Postcode en Huisnummer

Let op: zet deze gegevens niet hier online op de community, plaats deze bij je persoonlijke informatie.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8006Posts
  • 2378Oplossingen
  • 3887Likes

Hi @Cent1974, welkom hier!

Volgens mij ben ik net té laat! Als ik je gegevens controleer dan zie ik namelijk dat er met jouw e-mailadres alleen nog een My Vodafone account actief is. Er is geen actief Mijn Ziggo account. Voor Mijn Ziggo kun je je nu dus registeren met een ander e-mailadres dan welke in gebruik is voor My Vodafone.

Cent1974
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super het werkt weer! Bedankt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic