Ontkoppelen Mijn ziggo en Mijn Vodafone

Mijn abonnement met Vodafone is in december 2020 afgelopen, ik heb nu een contract met een ander.
Ik zou graag de koppeling van Mijn Ziggo en Mijn Vodafone ongedaan maken.
Kunnen jullie mij helpen?

Geert Warrink

Gizsmo32
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Hi @Gizsmo32
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zeker kan ik je hierbij helpen! De koppeling tussen Mijn Ziggo en My Vodafone is nu natuurlijk overbodig geworden, aangezien je gekozen hebt voor een andere mobiele provider. 

Bij deze wil ik je laten weten dat ik jouw My Vodafone account heb ontkoppelt. 

Bekijk in context

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes
6 Reacties 6

Hoi @Gizsmo32 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo.

Ja hoor, daar kunnen de mensen van Ziggo je wel mee helpen. Daarom wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Het komt goed, als je alles invult dan kunnen ze gelijk aan de slag. Succes en veel plezier bij de ander 😉

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10638Reacties
  • 518Oplossingen
  • 2410Likes

Hi @Gizsmo32
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zeker kan ik je hierbij helpen! De koppeling tussen Mijn Ziggo en My Vodafone is nu natuurlijk overbodig geworden, aangezien je gekozen hebt voor een andere mobiele provider. 

Bij deze wil ik je laten weten dat ik jouw My Vodafone account heb ontkoppelt. 

Bekijk in context

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes

Super,

dank je wel voor de service.

Gizsmo32
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb gisteren mijn vodafone account aan onze ziggo account gekoppeld, maar zou dat graag terug gezet willen hebben. 

KvD1
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @KvD1 
Hier kan @Cecilia Z je wel mee helpen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10638Reacties
  • 518Oplossingen
  • 2410Likes

Hi @KvD1

Bij deze heb ik jouw Vodafone account losgekoppeld van Mijn Ziggo. Je kunt nu voor My Vodafone een nieuw account registeren. Dit moet met een ander e-mailadres dan het e-mailadres waarmee Mijn Ziggo actief staat (k..@casema.nl). 

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes

Uitgelicht topic