RPR10
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Mijn Ziggo en My Vodafone

Goedemiddag,

 

@Ziggo Kunt u mijn Ziggo en Vodafone account ontkoppelen. Er lopen nu dingen door elkaar door een gekoppeld emailadres. Alvast hartelijk dank,

 

Ronald

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 791Posts
  • 88Oplossingen
  • 171Likes

Hoi @RPR10,
Welko op de community van Ziggo. ik heb gelijk alle systemen erbij gepakt en heb je My Vodafone ontkoppelt van Mijn Ziggo. Dit betekent dat je voor My Vodafone een nieuw account mag aanmaken met een ander e-mailadres. Dit mag niet hetzelfde emailadres als bij Mijn Ziggo zijn. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!  

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6170Posts
  • 405Oplossingen
  • 1126Likes

een moderator komt binnen 1 a 2 werkdagen langs het topic die kunnen het voor je regelen

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 791Posts
  • 88Oplossingen
  • 171Likes

Hoi @RPR10,
Welko op de community van Ziggo. ik heb gelijk alle systemen erbij gepakt en heb je My Vodafone ontkoppelt van Mijn Ziggo. Dit betekent dat je voor My Vodafone een nieuw account mag aanmaken met een ander e-mailadres. Dit mag niet hetzelfde emailadres als bij Mijn Ziggo zijn. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!  

Bekijk in context

RPR10
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk dank Steven.

 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo