1
Vraag
2
Reacties
Sjaakk

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Mijn Ziggo en My Vodafone

Hoy wil graag mijn ziggo /vodafoon accounts ontkoppelen , wie kan dat voor mij doen, bij voorbaat dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5278Posts
  • 634Oplossingen
  • 2122Likes

Ik heb het account voor je ontkoppeld @Sjaakk 

🙂 

Kun je zo verder?

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72583Posts
  • 5001Oplossingen
  • 20799Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5278Posts
  • 634Oplossingen
  • 2122Likes

Goedemiddag @Sjaakk 

 

Welkom hier op de Community 🙂 Natuurlijk wil ik je zo goed mogelijk op weg helpen.

Nou ben ik erg benieuwd waarom je deze 2 accounts wil ontkoppelen. Vertel eens wat meer, want wellicht kunnen we dat ook anders oplossen.

Sjaakk
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jamyla,

volgens medewerker ziggo was dit beter, er kunnen problemen ontstaan welke weet nik niet.

Sjaakk
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat we wel weten is dat ik Online mijn pakket niet zelf kan aanpassen, moet nu altijd via Mw ziggo.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5278Posts
  • 634Oplossingen
  • 2122Likes

Ik heb het account voor je ontkoppeld @Sjaakk 

🙂 

Kun je zo verder?

Sjaakk
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke bedankt

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 784Posts
  • 77Oplossingen
  • 389Likes

Heel graag gedaan @Sjaakk en een mooie dag toegewenst! 

hans241

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunt u mijn account ook loskoppelen van vodafone?

 

Bvd!

 

Mvg,

 Hans.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7851Posts
  • 2334Oplossingen
  • 3754Likes

@hans241 Bij deze geregeld! Het e-mailadres is nu alleen nog gekoppeld aan jouw My Vodafone account. 

hans241

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt!

junior

Level 10
  • 422Posts
  • 18Oplossingen
  • 91Likes

Ha @Cecilia, kun je mij ook even helpen. 😉

Ik heb Vodafone ook aan Ziggo gekoppeld. Wil die ook graag ontkoppeld hebben zodat ik op beide apart kan inloggen enzo. Per 13-12 stap ik nl. over naar Hollandsnieuwe. Ik ben trouwens ook benieuwd hoe dat dan gaat met mijn extra pakket, blijft dat gewoon actief of gaat dat er 13 december eerst af en moet ik ik dat dan opnieuw aanvragen voor het hollandsnieuwe abonnement? 

 

Dank je wel!

PS Dit topic via de zoekfunctie gevonden. Leek me niet nodig een nieuwe te openen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5278Posts
  • 634Oplossingen
  • 2122Likes

Goedemorgen @junior 

 

Ik snap dat in geval van een overstap dat wel zo handig is. Ik heb daarvoor nu je Vodafone account ontkoppeld zodat je met de huidige inloggegvens nog wel kan inloggen in Mijn Ziggo.

 

junior

Level 10
  • 422Posts
  • 18Oplossingen
  • 91Likes

Hier gaat iets nog niet helemaal goed @Jamyla. Ik kan nu wel inloggen mij Mijn Ziggo maar niet meer bij My Vodafone. Dat was natuurlijk niet de bedoeling! Ik wil graag bij beide - los van elkaar - kunnen inloggen. Bij Vodafone staan nog facturen, verbruik etc. daar wil ik natuurlijk wel bij kunnen ...

 

Ik heb zelf de contracten weer gekoppeld! Anders doet de app het ook niet meer. 

Op een later moment (als ik bij hollandsnieuwe zit) kom ik nog wel terug met het verzoek.

 

Dank!

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5278Posts
  • 634Oplossingen
  • 2122Likes

Oei, nou in dat geval had je voor Vodafone wel een nieuw eigen account kunnen aanmaken hoor. Maar dan lijkt het me zo handiger 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic