HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoy wil graag mijn ziggo /vodafoon accounts ontkoppelen , wie kan dat voor mij doen, bij voorbaat dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemiddag @Sjaakk
Welkom hier op de Community 🙂 Natuurlijk wil ik je zo goed mogelijk op weg helpen.
Nou ben ik erg benieuwd waarom je deze 2 accounts wil ontkoppelen. Vertel eens wat meer, want wellicht kunnen we dat ook anders oplossen.
Jamyla,
volgens medewerker ziggo was dit beter, er kunnen problemen ontstaan welke weet nik niet.
Wat we wel weten is dat ik Online mijn pakket niet zelf kan aanpassen, moet nu altijd via Mw ziggo.
Oke bedankt
Heel graag gedaan @Sjaakk en een mooie dag toegewenst!
Kunt u mijn account ook loskoppelen van vodafone?
Bvd!
Mvg,
Hans.
@hans241 Bij deze geregeld! Het e-mailadres is nu alleen nog gekoppeld aan jouw My Vodafone account.
Bedankt!
Ha @Cecilia, kun je mij ook even helpen. 😉
Ik heb Vodafone ook aan Ziggo gekoppeld. Wil die ook graag ontkoppeld hebben zodat ik op beide apart kan inloggen enzo. Per 13-12 stap ik nl. over naar Hollandsnieuwe. Ik ben trouwens ook benieuwd hoe dat dan gaat met mijn extra pakket, blijft dat gewoon actief of gaat dat er 13 december eerst af en moet ik ik dat dan opnieuw aanvragen voor het hollandsnieuwe abonnement?
Dank je wel!
PS Dit topic via de zoekfunctie gevonden. Leek me niet nodig een nieuwe te openen.
Goedemorgen @junior
Ik snap dat in geval van een overstap dat wel zo handig is. Ik heb daarvoor nu je Vodafone account ontkoppeld zodat je met de huidige inloggegvens nog wel kan inloggen in Mijn Ziggo.
Hier gaat iets nog niet helemaal goed @Jamyla. Ik kan nu wel inloggen mij Mijn Ziggo maar niet meer bij My Vodafone. Dat was natuurlijk niet de bedoeling! Ik wil graag bij beide - los van elkaar - kunnen inloggen. Bij Vodafone staan nog facturen, verbruik etc. daar wil ik natuurlijk wel bij kunnen ...
Ik heb zelf de contracten weer gekoppeld! Anders doet de app het ook niet meer.
Op een later moment (als ik bij hollandsnieuwe zit) kom ik nog wel terug met het verzoek.
Dank!
Oei, nou in dat geval had je voor Vodafone wel een nieuw eigen account kunnen aanmaken hoor. Maar dan lijkt het me zo handiger 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.