RPR10

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Mijn Ziggo en My Vodafone

Goedemiddag,

 

@Ziggo Kunt u mijn Ziggo en Vodafone account ontkoppelen. Er lopen nu dingen door elkaar door een gekoppeld emailadres. Alvast hartelijk dank,

 

Ronald

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @RPR10,
Welko op de community van Ziggo. ik heb gelijk alle systemen erbij gepakt en heb je My Vodafone ontkoppelt van Mijn Ziggo. Dit betekent dat je voor My Vodafone een nieuw account mag aanmaken met een ander e-mailadres. Dit mag niet hetzelfde emailadres als bij Mijn Ziggo zijn. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!  

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator komt binnen 1 a 2 werkdagen langs het topic die kunnen het voor je regelen

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @RPR10,
Welko op de community van Ziggo. ik heb gelijk alle systemen erbij gepakt en heb je My Vodafone ontkoppelt van Mijn Ziggo. Dit betekent dat je voor My Vodafone een nieuw account mag aanmaken met een ander e-mailadres. Dit mag niet hetzelfde emailadres als bij Mijn Ziggo zijn. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!  

RPR10
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk dank Steven.

 

Uitgelicht topic