Goedendag,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Yes, dank je wel! Ik heb het uitgezocht, de creditering van de afkoopsom is afgewezen. Dit komt door een administratieve reden. Ik zet opnieuw een creditering in het systeem en zal deze even in de gaten houden, als er dan opnieuw (wat ik niet verwacht) een afwijzing komt kan ik dit meteen weer oppakken en afhandelen zodat het niet weer stagneert 🙂
Snap dat het voor jou zo erg vervelend loopt, sorry voor de verwarring en het ongemak!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Hoi @User123,
Wat jammer dat dit nu zo misloopt zeg 😞
Ik zoek graag uit hoe dit precies zit, wil je jouw postcode en huisnummer toevoegen aan het community profiel? Dan kan ik er induiken en samen met jou opzoek naar de oplossing 🙂
Hoi Madelon,
Als het goed is staat dit nu ingevuld!
Yes, dank je wel! Ik heb het uitgezocht, de creditering van de afkoopsom is afgewezen. Dit komt door een administratieve reden. Ik zet opnieuw een creditering in het systeem en zal deze even in de gaten houden, als er dan opnieuw (wat ik niet verwacht) een afwijzing komt kan ik dit meteen weer oppakken en afhandelen zodat het niet weer stagneert 🙂
Snap dat het voor jou zo erg vervelend loopt, sorry voor de verwarring en het ongemak!
@Madelon
Dankje wel voor het uitzoeken. Echter moet ik nu de afschrijving gaan storneren als het afgeschreven wordt of niet? Ik heb geen zin in een deurwaarder.
Zou je me ook nog kunnen bevestigen dat ik daadwerkelijk geen afkoopsom verschuldigd ben en dat ik op tijd opgezegd heb? Ik wil dit gewoon zwart op wit omdat ik elke keer telefonisch heb gehoord dat het nu echt geregeld is en ik met facturen blijf zitten die ik ook niet ga betalen. Mocht dit verdere gevolgen hebben wil ik het zwart op wit.
@User123 ja, dat mag, maar moet niet. Net wat je wil. Met die vergoeding zal het dan uiteindelijk weer worden rechtgetrokken, ook als je betaald hebt. Dan krijg je dus geld terug.
Bij deze is het bevestigd hoor, geen zorgen. En zo snel zal er gelukkig geen sprake zijn van een deurwaarder, dit lossen we wel eerder op.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.