Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Untouchablezz10
Level 1

Onterechte afkoop resterende abonnementstermijnen

na bekendmaking van de tariefsverhoging van Ziggo heb ik het abonnement voor 30-06-2019 opgezegd. Dit zou kosteloos moeten zijn, maar helaas krijg ik nu een factuur van €429,92.

Het opzeggen ging ook niet geheel vlekkeloos. Ik heb welgeteld 5x moeten bellen. Mijn verzoek is dan ook om dit aub recht te trekken, want ik heb voor 30-06 opgezegd en daardoor zou het kosteloos zijn.

Alvast bedankt!
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
Hi Untouchablezz10 ,

Erg jammer dat je Ziggo hebt verlaten, maar dit is natuurlijk niet de afhandeling die je mag verwachten. Ik kijk graag voor je na wat hier is gebeurd. Wil je mij daarvoor een privébericht hier sturen met je adresgegevens en geboortedatum? Je kunt daarvoor op mijn profiel klikken 🙂

Bekijk in context

Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Alex
Community Moderator
Community Moderator
Hi Untouchablezz10 ,

Erg jammer dat je Ziggo hebt verlaten, maar dit is natuurlijk niet de afhandeling die je mag verwachten. Ik kijk graag voor je na wat hier is gebeurd. Wil je mij daarvoor een privébericht hier sturen met je adresgegevens en geboortedatum? Je kunt daarvoor op mijn profiel klikken 🙂
Ga naar reactie
Untouchablezz10
Level 1
Topicstarter
Done!

Alvast bedankt!
0 Kudos
tim1945
Level 3
Hier het zelfde ik heb mijn abonnement ruim voor 21 juni opgezegd moet nu 31,07 zeer vreemd lijk me dat
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
tim1945 Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, dan kan een Ziggo moderator direct zien wat er zich afspeeld.
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi tim1945,

Bedankt voor je melding, want wat krom is moeten we weer recht maken. Ik zie dat er een bedrag van 20,16 euro daadwerkelijk is geïncasseerd. Dit bedrag ga ik voor je vergoeden. De 31,07 waar je het over hebt is nog zonder andere verrekeningen. Ik ga die 20,16 euro voor je inschieten. Die krijg je met de eindfactuur, een maand na het opzeggen, op je rekening gestort.

De situatie van Untouchablezz10 is trouwens inmiddels volledig opgelost.
tim1945
Level 3
bedankt
0 Kudos