1
Vraag
2
Reacties
Untouchablezz10

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte afkoop resterende abonnementstermijnen

na bekendmaking van de tariefsverhoging van Ziggo heb ik het abonnement voor 30-06-2019 opgezegd. Dit zou kosteloos moeten zijn, maar helaas krijg ik nu een factuur van €429,92.

Het opzeggen ging ook niet geheel vlekkeloos. Ik heb welgeteld 5x moeten bellen. Mijn verzoek is dan ook om dit aub recht te trekken, want ik heb voor 30-06 opgezegd en daardoor zou het kosteloos zijn.

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6632Posts
  • 760Oplossingen
  • 2633Likes
Hi Untouchablezz10 ,

Erg jammer dat je Ziggo hebt verlaten, maar dit is natuurlijk niet de afhandeling die je mag verwachten. Ik kijk graag voor je na wat hier is gebeurd. Wil je mij daarvoor een privébericht hier sturen met je adresgegevens en geboortedatum? Je kunt daarvoor op mijn profiel klikken 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6632Posts
  • 760Oplossingen
  • 2633Likes
Hi Untouchablezz10 ,

Erg jammer dat je Ziggo hebt verlaten, maar dit is natuurlijk niet de afhandeling die je mag verwachten. Ik kijk graag voor je na wat hier is gebeurd. Wil je mij daarvoor een privébericht hier sturen met je adresgegevens en geboortedatum? Je kunt daarvoor op mijn profiel klikken 🙂
Untouchablezz10
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Done!

Alvast bedankt!
tim1945

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier het zelfde ik heb mijn abonnement ruim voor 21 juni opgezegd moet nu 31,07 zeer vreemd lijk me dat
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61564Posts
  • 4203Oplossingen
  • 15682Likes
tim1945 Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, dan kan een Ziggo moderator direct zien wat er zich afspeeld.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 519Likes
Hoi tim1945,

Bedankt voor je melding, want wat krom is moeten we weer recht maken. Ik zie dat er een bedrag van 20,16 euro daadwerkelijk is geïncasseerd. Dit bedrag ga ik voor je vergoeden. De 31,07 waar je het over hebt is nog zonder andere verrekeningen. Ik ga die 20,16 euro voor je inschieten. Die krijg je met de eindfactuur, een maand na het opzeggen, op je rekening gestort.

De situatie van Untouchablezz10 is trouwens inmiddels volledig opgelost.
tim1945

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
bedankt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates