Vandaag belde ik even over een factuur van waar ik het bedrag nogal hoog vond. Na even de factuur te hebben bekeken kwam ik erachter dat dit om het contract heb wat tot 2-3-2021 loopt. Ik heb inmiddels een nieuw contract bij jullie besteld omdat ik tevreden ben en alles goed werkt. Behalve de klantenservice. Als ik bel nemen de medewerkers op met hun naam. Geen goede middag met... wat kan ik voor u doen? Nee, er wordt opgenomen met... medewerkers naam. De toon waarmee er wordt opgenomen is een toon waarvan je duidelijk kunt horen dat ze geen zin hebben in hun werk en liever wat anders doen. Als je je probleem uitlegt is de empathie ver te zoeken. Het interesseert de medewerkers totaal niet. Het gebeurt zelden dat ik iemand een volwassene spreek die weet hoe te communiceren en op welke manier en die is geleerd hoe intonatie in een stem een gesprek maakt of breekt. Ook de uitleg van bv een factuur is zeer beperkt. Helaas zit je altijd vast aan een contract en kan je niet zomaar ergens onderuit. Erg jammer dat ik als klant dit gedrag van mensen moet accepteren en dat er maar bar weinig begrip is voor de klant.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Marion12 en welkom op de Community,
Wat ontzettend vervelend dat je deze ervaring hebt met onze klantenservice! Dit is absoluut niet de service die je normaliter van ons mag verwachten.
Ik schrik hier dan ook van. Kun je via een privébericht aangeven op welke datum je de betreffende medewerker(s) gesproken hebt? Daarnaast hoor ik graag
wat er op dit moment onduidelijk is aan de factuur. Ik wil je hierover uiteraard verder uitleg geven.
Alvast hartelijk dank voor je reactie.
Groeten,
Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.