Beste leden van de Ziggo community,
Ik wil graag mijn ervaring delen met het aanvragen van een korting bij Ziggo, zodat anderen hiervan op de hoogte zijn en mogelijk tips kunnen delen.
Op 4 januari heb ik een internetabonnement bij Ziggo afgesloten. Dit abonnement zou op 7 januari ingaan, maar door een reparatie werkte mijn internet pas vanaf 10 januari. Tijdens het afsluiten van het abonnement was er een actie waarbij de eerste drie maanden 50% korting werd gegeven. Echter, ik ontdekte dat Ziggo inmiddels een nieuwe actie heeft waarbij de eerste zes maanden 50% korting wordt geboden.
Ik heb hierover contact opgenomen met Ziggo om te vragen of deze nieuwe korting alsnog op mijn abonnement toegepast kon worden, aangezien mijn internet pas sinds vandaag daadwerkelijk actief is. In een eerdere chat werd mij verteld dat ik moest wachten tot alles werkte voordat ik contact kon opnemen met de salesafdeling.
Tot mijn verbazing kreeg ik bij de salesafdeling te horen dat het toepassen van deze korting niet meer mogelijk was, omdat mijn pakket inmiddels actief is. De enige oplossing die zij aanboden, was om mijn huidige abonnement te annuleren, alle apparatuur (zoals de modem) terug te sturen, en vervolgens een nieuw pakket aan te vragen. Dit lijkt me onnodig omslachtig en inefficiënt, zeker omdat dit extra kosten en tijd met zich meebrengt, zowel voor Ziggo als voor mij.
Ik begrijp dat Ziggo bepaalde procedures hanteert, maar dit proces voelt onnodig complex. Ik vraag me af of andere klanten soortgelijke ervaringen hebben gehad en hoe zij hiermee zijn omgegaan. Is er een betere manier om dit op te lossen?
Ik hoop dat Ziggo dit soort situaties in de toekomst eenvoudiger kan maken, zodat bestaande klanten ook profiteren van acties zonder onnodige administratieve rompslomp.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en suggesties.
Met vriendelijke groet,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het probleem is inmiddels opgelost door meerdere keren contact op te nemen met Ziggo en mijn situatie helder uit te leggen.
Ik ben blij dat het uiteindelijk toch geregeld kon worden zonder dat ik mijn abonnement hoefde te annuleren of apparatuur hoefde terug te sturen. Dat neemt niet weg dat ik hoop dat dit soort situaties in de toekomst proactiever en klantvriendelijker afgehandeld kunnen worden, zodat andere klanten minder moeite hoeven te doen in vergelijkbare gevallen.
Ik waardeer dat alles netjes is opgelost en wil Ziggo daarvoor bedanken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het probleem is inmiddels opgelost door meerdere keren contact op te nemen met Ziggo en mijn situatie helder uit te leggen.
Ik ben blij dat het uiteindelijk toch geregeld kon worden zonder dat ik mijn abonnement hoefde te annuleren of apparatuur hoefde terug te sturen. Dat neemt niet weg dat ik hoop dat dit soort situaties in de toekomst proactiever en klantvriendelijker afgehandeld kunnen worden, zodat andere klanten minder moeite hoeven te doen in vergelijkbare gevallen.
Ik waardeer dat alles netjes is opgelost en wil Ziggo daarvoor bedanken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.