Glorieus
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Online aanpassen abbo niet mogelijk.

Waarom is het niet mogelijk om online een aanpassing aan mijn abbo door te voeren?

Inlog gedaan op verschillende devices met verschillende browsers. 

Ook op de telefoon lukt dit niet. 

Hebben meer mensen hier last van (gehad) en hoe opgelost. 

Aanpassen kan nu enkel door te bellen. 

Ik wil juist even vergelijken, ook met andere providers, en kijken wat het met de prijs doet.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5097Posts
  • 512Oplossingen
  • 1740Likes

Check, dank je @Bert! Ik heb inmiddels reactie dat er meer voorbeelden bekend zijn het ticket is heropend. Jullie voorbeelden zijn daar ook aan toegevoegd. Vooralsnog dus even opnieuw afwachten.

Indien er een aanpassing van je abonnement nodig is, kun je uiteraard altijd even contact opnemen.

Bekijk in context

18 Reacties 18
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47647Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

Er lijkt een storing te zijn, ik zie dit ook al weken niet meer.

Vergelijken van pakketten, kun je op deze pagina: Ziggo pakketten vergelijken - kies nu je pakket | Ziggo

Glorieus
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dan zou je verwachten dat de helpdesk hiervan op de hoogte is. 

Volgens mij een bewuste actie van Ziggo om downscalen van abbo's te ontmoedigen. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47647Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

Een bewuste actie lijkt het niet, want nu kan je ook je abonnement niet upscalen.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4334Posts
  • 436Oplossingen
  • 1116Likes

Hey @Glorieus

Goed dat je het aangeeft, bij welke stap loop je precies vast als je je abonnement aan wilt passen? Ik heb zelf Mijn Ziggo account erbij gepakt en ik kom in elk geval tot 'nu bestellen'. Is dat de stap waar het mis loopt? Wat zie je dan precies? 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47647Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

@Mariska Ik krijg al meerdere weken / maanden de volgende pagina na klikken op: Wijzig je abonnement in Mijn Ziggo onder Producten:

@Glorieus Krijg jij hetzelfde te zien?

Bert_0-1626441738904.png

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1180Posts
  • 98Oplossingen
  • 149Likes

@Bert, frappant dat hij niet verder gaat en je het continu weer opnieuw moet proberen. Je hebt dit ook via andere browsers en op verschillende apparaten?

arjan
Gedreven Liefhebber
  • 306Posts
  • 19Oplossingen
  • 21Likes

Dit probleem is niet opgelost. Ik krijg dezelfde melding op alle apparaten die ik heb.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5097Posts
  • 512Oplossingen
  • 1740Likes

Dank voor je update, @arjan - Ik ga hier voor jou (en voor @Bert en @Glorieus) achteraan. Het is eerder ook een storing geweest, maar deze leek opgelost. Zelf kan ik het ook niet meer reproduceren, dus mijn vermoeden is dat het bij specifieke abonnementen gebeurt. Zodra ik meer weet, horen jullie van me!

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47647Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

@Alex Bij mij is het vrijwel zeker begonnen toen een 2e Next is opgezegd.

(later is nog een huur wifibooster opgezegd)

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5097Posts
  • 512Oplossingen
  • 1740Likes

Check, dank je @Bert! Ik heb inmiddels reactie dat er meer voorbeelden bekend zijn het ticket is heropend. Jullie voorbeelden zijn daar ook aan toegevoegd. Vooralsnog dus even opnieuw afwachten.

Indien er een aanpassing van je abonnement nodig is, kun je uiteraard altijd even contact opnemen.

Bekijk in context

Jackadder
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Op het moment dat ik mijn abonnement wil wijzigen krijg ik een melding dat de pagina niet gevonden kan worden.

Jackadder
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Deze melding krijg ik dus ook . Het maakt daarbij niet uit of ik met Safari of Chrome de pagina bekijk.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5258Posts
  • 1207Oplossingen
  • 1594Likes

Hi @Jackadder

Dat kan jammer genoeg kloppen. Zoals Alex al aangaf is het ticket heropend voor deze problemen. Kunnen wij je in de tussentijd helpen met de gewenste wijziging? 🙂

Jackadder
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik was aan het kijken om om mijn tv abonnement om te zetten naar Max. Als abonnee zijnde kom je hier dus niet mee verder. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5258Posts
  • 1207Oplossingen
  • 1594Likes

@Jackadder Geen enkel probleem! Wij vinden het juist leuk om ook eens zulke vragen op ons bordje te krijgen 😉 Ik zie dat je nu  Internet Complete en TV Complete Next als abonnement hebt. Het is mogelijk om dit te wijzigen naar  Internet Complete en TV Max Next. De prijs van dit pakket is € 82,95 per maand en de voorwaarden van je abonnement blijven hierbij verder ongewijzigd. Mocht je dit pakket graag willen, dan betreft het in dit geval een administratieve wijziging welke binnen 24 uur is verwerkt 🙂

Jackadder
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

Ik zou het dan op prijs stellen als je dit voor mij kunt omzetten naar TV Max next. 
Alvast bedankt. 👍

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5258Posts
  • 1207Oplossingen
  • 1594Likes

Het is bij deze geregeld @Jackadder. Je krijgt zo een bevestiging van de omzetting per e-mail en binnen 24 uur is het pakket omgezet 🙂

Kartal72
Raadgever
  • 75Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Ik heb dit probleem al meer dan 7 maanden en niemand kan het probleem bij Ziggo oplossen.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo