Hallo,
Dit is een vervolg op topic: Onjuiste factuur: korting niet goed verwerkt.
Aangezien ik daar niet kan reageren.
Het lijkt nu bijna goed te gaan, op de nieuwe factuur staat abonnement keurig op 30 euro. Toch heb ik in nog €8.55 te veel betaald in totaal als ik de maanden t/m maart bij elkaar op tel. Kunnen jullie dit opnieuw crediteren? Het is maar een paar euro, maar toch..
En ik hoop dat de maand extra korting die in de chat beloofd is ook goed doorkomt straks.
Bedankt voor de hulp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Mikkel_ Duidelijk het verschil in onze berekening zit hem in het feit dat de korting niet per de eerste van de maand is ingegaan maar per de 15de. Hier zit het verschil van €8,55. De korting loopt om die reden ook tot 15 september van dit jaar door.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Mikkel_ zo te lezen zijn we beland bij de laatste loodjes! Ik reken even met je mee maar ik kom niet op die €8,55 uit. Hoe ben je daar precies op uitgekomen? Dan kan ik daar op ingaan. Elke euro is er eentje!
Ik zie je reactie tegemoet.
Volgens mij is het zo:
augustus | september | oktober | november | december | januari | februari | maart | Totaal | |
Verwachte factuur | 29.95 | 29.95 | 29.95 | 29.95 | 29.95 | 29.95 | 29.95 | 29.95 | 239.6 |
Echte factuur | 60 | 40.35 | 34.52 | 34.52 | 34.52 | 34.29 | 9.95 | 248.15 | |
Verschil | -8.55 |
@Mikkel_ Duidelijk het verschil in onze berekening zit hem in het feit dat de korting niet per de eerste van de maand is ingegaan maar per de 15de. Hier zit het verschil van €8,55. De korting loopt om die reden ook tot 15 september van dit jaar door.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.