Hallo,
Bedrag wat open staat klopt niet? Graag nakijken. Vanaf maart wijziging in abonnement.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @HerFre0503,
Welkom op de Community!
Goed dat je een topic start als iets onduidelijk is, maar zoals je misschien wel hebt gemerkt staat dit bericht wel openbaar.
Je doelt waarschijnlijk op een wijziging in maart over vast bellen? Een contract met of vast bellen scheelt een euro.
De bedragen heb ik voor je nagekeken en ik zie ik helaas dat er nog een bedrag open staat.
Volgens mij komt dit door een te lage betaling in de maand februari.
De volgende betalingen hebben we namelijk ontvangen:
- December: Betaling 2 facturen
- Januari: Niets
- Februari: Dit zouden 2 facturen moeten zijn, maar het overgemaakte bedrag was te laag
- Maart: Betaling 1 factuur
- April: Betaling 1 factuur.
Op dit moment staat de factuur van mei + een restant van de maand februari nog open. Als hier vragen over zijn, lees ik dat graag.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Dit is niet de klantenservice en de vraagstelling is minimaal , ik zou zeggen bel normaal gesproken met 0900-1884 dat is de normale ingang voor dit soort meldingen .
Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ik meld het even bij hun.
@HerFre0503 Vaak wordt er niet aan gedacht dat bij een abonnement wijziging ea de 1e keer iets duurder uitvalt. Door een verrekening abonnement (datum beëindiging vorig abonnement ) En dan begindatum nieuw abonnement. Je betaald altijd een maand vooruit.
Dus bv je nieuwe abonnement gaat vandaag in. Je betaald dan restant periode en de volgende periode vooruit.
Ik weet natuurlijk niet of dit ook hier het geval is, maar meestal speelt dit als dit onderwerp hier op deze community ter spraken komt. Om hier zeker van te zijn inderdaad even de tip opvolgen van @Ronihd
zoals al gezegt door @Ronihd is dit een openbaar klant helpt klant community
het is niet toegestaan om je klantnummer in de titel en of topic te delen gezien je dat zelf niet kan aanpassen heb ik het gerapporteerd zodat een moderator het voor je kan aanpassen
Goedemorgen @HerFre0503,
Welkom op de Community!
Goed dat je een topic start als iets onduidelijk is, maar zoals je misschien wel hebt gemerkt staat dit bericht wel openbaar.
Je doelt waarschijnlijk op een wijziging in maart over vast bellen? Een contract met of vast bellen scheelt een euro.
De bedragen heb ik voor je nagekeken en ik zie ik helaas dat er nog een bedrag open staat.
Volgens mij komt dit door een te lage betaling in de maand februari.
De volgende betalingen hebben we namelijk ontvangen:
- December: Betaling 2 facturen
- Januari: Niets
- Februari: Dit zouden 2 facturen moeten zijn, maar het overgemaakte bedrag was te laag
- Maart: Betaling 1 factuur
- April: Betaling 1 factuur.
Op dit moment staat de factuur van mei + een restant van de maand februari nog open. Als hier vragen over zijn, lees ik dat graag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.