Vraag
Reacties
Oplossing
HerFre0503
Level 1

Onduidelijkheid omtrent factuur na wijziging abonnement

Hallo,  

Bedrag wat open staat klopt niet? Graag nakijken. Vanaf maart wijziging in abonnement. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @HerFre0503,

Welkom op de Community!
Goed dat je een topic start als iets onduidelijk is, maar zoals je misschien wel hebt gemerkt staat dit bericht wel openbaar.
Je doelt waarschijnlijk op een wijziging in maart over vast bellen? Een contract met of vast bellen scheelt een euro.

De bedragen heb ik voor je nagekeken en ik zie ik helaas dat er nog een bedrag open staat.
Volgens mij komt dit door een te lage betaling in de maand februari. 

De volgende betalingen hebben we namelijk ontvangen:
- December: Betaling 2 facturen
- Januari:  Niets
- Februari: Dit zouden 2 facturen moeten zijn, maar het overgemaakte bedrag was te laag

- Maart: Betaling 1 factuur

- April: Betaling 1 factuur.

Op dit moment staat de factuur van mei + een restant van de maand februari nog open. Als hier vragen over zijn, lees ik dat graag.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Dit is niet de klantenservice en de vraagstelling is minimaal , ik zou zeggen bel normaal gesproken met 0900-1884  dat is de normale ingang voor dit soort meldingen .

Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Ik meld het even bij hun.

robbo
Level 20
T.E.A.M.

@HerFre0503 Vaak wordt er niet aan gedacht dat bij een abonnement wijziging ea de 1e keer iets duurder uitvalt. Door een verrekening  abonnement (datum beëindiging vorig abonnement ) En dan begindatum nieuw abonnement. Je betaald altijd een maand vooruit.

Dus bv je nieuwe abonnement gaat vandaag in. Je betaald dan restant periode en de volgende periode vooruit. 

Ik weet natuurlijk niet of dit ook hier het geval is, maar meestal speelt dit als dit onderwerp hier op deze community ter spraken komt. Om hier zeker van te zijn inderdaad even de tip opvolgen van @Ronihd 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

zoals al gezegt door @Ronihd is dit een openbaar klant helpt klant community

het is niet toegestaan om je klantnummer in de titel en of topic te delen gezien je dat zelf niet kan aanpassen heb ik het gerapporteerd zodat een moderator het voor je kan aanpassen

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @HerFre0503,

Welkom op de Community!
Goed dat je een topic start als iets onduidelijk is, maar zoals je misschien wel hebt gemerkt staat dit bericht wel openbaar.
Je doelt waarschijnlijk op een wijziging in maart over vast bellen? Een contract met of vast bellen scheelt een euro.

De bedragen heb ik voor je nagekeken en ik zie ik helaas dat er nog een bedrag open staat.
Volgens mij komt dit door een te lage betaling in de maand februari. 

De volgende betalingen hebben we namelijk ontvangen:
- December: Betaling 2 facturen
- Januari:  Niets
- Februari: Dit zouden 2 facturen moeten zijn, maar het overgemaakte bedrag was te laag

- Maart: Betaling 1 factuur

- April: Betaling 1 factuur.

Op dit moment staat de factuur van mei + een restant van de maand februari nog open. Als hier vragen over zijn, lees ik dat graag.

0 Kudos