In mijn factuur heb ik voor het eerst bij "extra opties" 4 euro kosten aan "Internet" staan. Ik heb nooit iets extra's besteld, dus ik zou graag willen weten waar dit voor is. De periode is ook anders. In plaats van heel november gaan deze kosten over 12 september - 30 november. Kan ik dit ergens terug vinden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je hebt inderdaad Internet Start en TV Start voor € 62 per maand, en een booster voor € 1,25 per maand. Safe Online XL is nu verwijderd, De teveel betaalde kosten worden verrekend op de volgende factuur.
Je hebt dus vanaf nu weer een abonnement van € 63,25 per maand @CasvanderDoelen. 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zie je meer als je klikt op: Download verbruiksspecificatie in Mijn Ziggo => Facturen?
Nee dat hele document is leeg. Ook die van september. Dus ik kan nergens vinden waar de extra kosten vandaan komen.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @CasvanderDoelen, begrijpelijk dat je graag wil weten waar deze kosten voor zijn.
Je had eerder Vodafone en Ziggo. Hierbij krijg je o.a. gratis Safe Online XL. Sinds kort heb je Hollandsnieuwe en Ziggo. Hier zit wel het gratis televisiepakket bij, maar geen Safe Online XL.
Ik hoor graag van je of je hier gebruik van wil blijven maken, of dat je het stop wil zetten. Ik crediteer dan uiteraard de kosten voor je.
Nee dat hoeft niet, zou je deze stop kunnen zetten voor me? Alvast bedankt! 🙂
Ik heb Safe Online XL per direct stop gezet. De kosten die zijn gemaakt waren berekend voor de maand november. Dit bedrag zal dus op de volgende factuur worden verrekend. 🙂
@Marco schreef:Goedemorgen @CasvanderDoelen, begrijpelijk dat je graag wil weten waar deze kosten voor zijn.
Je had eerder Vodafone en Ziggo. Hierbij krijg je o.a. gratis Safe Online XL. Sinds kort heb je Hollandsnieuwe en Ziggo. Hier zit wel het gratis televisiepakket bij, maar geen Safe Online XL.
Ik hoor graag van je of je hier gebruik van wil blijven maken, of dat je het stop wil zetten. Ik crediteer dan uiteraard de kosten voor je.
Dit automatisch omzetten met extra kosten mag niet. Ziggo mag alleen waarschuwen dat Safe Online XL stopt bij een wijziging.
Is al vaker gemeld en zou aangepast worden.
Hoi,
Ik zie dat er toch iets niet helemaal klopt. Ik had voorheen internet start (Wifi) thuis en TV start voor iets meer dan 63 euro per maand. Dit is wat ik gewoon terug wil. Nu betaal ik 67, wat te veel is. En internet van mijn abonnement afhalen was niet wat ik bedoelde, sorry.
Kan dit nog geregeld worden?
Je hebt inderdaad Internet Start en TV Start voor € 62 per maand, en een booster voor € 1,25 per maand. Safe Online XL is nu verwijderd, De teveel betaalde kosten worden verrekend op de volgende factuur.
Je hebt dus vanaf nu weer een abonnement van € 63,25 per maand @CasvanderDoelen. 🙂
Ah oke top, ik was even bang door de mail die ik kreeg dat heel mijn internet abonnement zou stoppen. Dankjewel!
@Steefb schreef:
@Marco schreef:Goedemorgen @CasvanderDoelen, begrijpelijk dat je graag wil weten waar deze kosten voor zijn.
Dit automatisch omzetten met extra kosten mag niet. Ziggo mag alleen waarschuwen dat Safe Online XL stopt bij een wijziging.
Is al vaker gemeld en zou aangepast worden.
Nog even wat oudere topics opgezocht.
Opgelost: Re: 'Jammer, je gratis extra's vervallen' - Ziggo Community
Opgelost: Ongewild betalen voor Safe Online XL na stoppen Gr... - Ziggo Community
Community Moderator Alex Schreef:
Een kleine aanvulling/correctie op het vorige bericht: In een normale situatie wordt er automatisch gecontroleerd hoeveel licenties van Safe Online je in gebruik hebt en op basis daarvan wordt het pakket omgezet. Maak je geen gebruik van Safe Online, dan zou je dus omgezet worden naar de gratis variant (max 1 licentie).
Echter, er zijn helaas issues op dit moment bij dit proces, waardoor deze check niet kan plaatsvinden en je nu standaard wordt omgezet naar de betaalde variant. We hebben dit probleem in onderzoek.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.