1
Vraag
2
Reacties
Claudje P.

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Onder bewindvoering of curatele.geen viaplay via ziggo?

Mijn bewindvoerder wilde viaplay bij mijn abonnement van Zoggo voegen.echter kan dit niet bij Ziggo als je onder bewind of curatele staat. Wat is dit voor belachelijks dat zelfs een bewindvoerder geen abonnement kan krijgen. Dan ben je juist verzekerd van betaling lijkt mij? Kan ik als ik apart Viaplay neem dan wel bij Ziggo op tv kijken? Heb nog een oude tv.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Claudje P.
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt allemaal voor het reageren het is opgelost nu viaplay via ziggo😁

Bekijk in context

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag allemaal,

Onderstaande bericht stuur ik even ter kennisgeving n.a.v. feedback van mijn collega's van schuldbeheer. Ik zie dat het bij jou gelukt is om Viaplay via Mijn Ziggo op te voeren. Alleen inmiddels is de optie niet meer beschikbaar in Mijn Ziggo (en de Mijn Ziggo app) voor klanten die onder bewindvoering staan.


Belt u over het aanvragen van de streamingsdienst Viaplay?
Klanten onder bewind of curatele kunnen deze dienst bij Ziggo niet aanvragen.  De optie om Viaplay te bestellen in de Mijn Ziggo omgeving is uitgeschakeld.
De medewerkers van de afdeling Schuldbeheer kunnen deze dienst helaas ook niet voor uw client aanvragen.
Wilt u voor uw cliënt Viaplay aanvragen dan willen we u doorverwijzen naar http://www.viaplay.com

14 Reacties 14
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als de bewindvoerder de Mijn Ziggo omgeving gebruikt zal naar ik verwacht Viaplay kunnen worden toegevoegd aan het abonnement. Daar weet ik verder niet veel van.

 

Als je Viaplay los bestelt zal je dit bijvoorbeeld via een app en een Chromecast moeten streamen, als er geen Mediabox Next wordt gebruikt. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Claudje P. Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

 Goedemorgen @Claudje P. en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat het niet wil vlotten met het aanvragen van Viaplay via het Mijn Ziggo account! Op het moment dat je onder bewind staat dan dient de curator of bewindvoerder via schuldbeheer@ziggo.nl  eerst door te geven dat het pakket aangepast wordt. Daarna is het pas mogelijk om het abonnement, of in jouw geval een extra zenderpakket (Viaplay), toe te voegen aan het abonnement. Laat onder dit topic maar weten of het lukt. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Steefb Scherp van je! Ik zie inderdaad dat er wat letters afgevallen zijn. Het is inderdaad schuldbeheer@ziggo.nl 😉

Claudje P.
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt Paul. Mijn bewindvoerder had een mail daarover gestuurd. Maar kreeg als antwoordt.omdat ik het zelf moet aanvragen in mijn ziggo dat dit voor mijn doelgroep is uitgeschakeld. Lijkt mij dat dit met toestemming van bewindvoerder mogelijk dan moet zijn?

Claudje P.
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dit heeft mijn bewindvoerder dus gedaan

Claudje P.
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Probleem is ook dat ik nog een oude tv heb met scartaansluiting.daardoor afhankelijk van ziggo om viaplay op tv te kunnen kijken. Kan ik als ik apart viaplay neem dit dan ook op een tv kanaal van ziggo zien?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dan wordt het een heel beperkt geheel, je kunt dan alleen tot 1 aug. via kanaal 200 formule 1 tijdens de race weekeinden kijken, meer content is niet beschikbaar.

De app komt vooralsnog alleen op de next.

 

Formule 1 in 2022: Veelgestelde vragen over Viapla... - Ziggo Community

 

Op welke apparaten kan ik Viaplay kijken?

 
Je kunt Viaplay kijken op een pc, laptop, mobiele telefoon, tablet of Smart TV. Uiteraard wordt de Google Chromecast, Apple TV en Airplay ook ondersteund.

 

Kan ik Viaplay ook via een app op de Mediabox gebruiken?

 
Ja zeker! De app is vanaf 17 maart beschikbaar op de Mediabox Next.

 

Gaat Ziggo Viaplay ook Lineair uitzenden?

 
Vanaf 19 maart worden in de raceweekenden de Formule 1 kwalificaties, wedstrijden en studio programmering tijdelijk live uitgezonden op het lineaire kanaal 200 (tot in ieder geval 1 augustus). Doordeweeks en in weekenden dat er niet geracet wordt zullen er op dit kanaal o.a. herhalingen getoond worden. Dit lineaire kanaal is alléén beschikbaar voor klanten die via Ziggo een abonnement op Viaplay afnemen en beschikken over een mediabox of CI+ Module. Kanaal 200 wordt uitgezonden in 1080p.

 

 

Claudje P.
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is de bedoeling dat ik medio juni mijn media xl box omruil voor een next

Claudje P.
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is me net gelukt om via de mijn ziggo app viaplay te aktiveren.hoop dat het nu niet teruggedraait wordt. Bedankt voor de antwoorden en fijne dag verder

Claudje P.
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt allemaal voor het reageren het is opgelost nu viaplay via ziggo😁

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Claudje P. Super dat het net gelukt is om Viaplay te activeren. 😉 Ik zie dat onze expert @Steefb jou al van het juiste antwoord heeft voorzien voor wat betreft de doorgifte van Viaplay op oudere tv's. 
Heel veel plezier met Viaplay gewenst! Als we nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons hier te vinden.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag allemaal,

Onderstaande bericht stuur ik even ter kennisgeving n.a.v. feedback van mijn collega's van schuldbeheer. Ik zie dat het bij jou gelukt is om Viaplay via Mijn Ziggo op te voeren. Alleen inmiddels is de optie niet meer beschikbaar in Mijn Ziggo (en de Mijn Ziggo app) voor klanten die onder bewindvoering staan.


Belt u over het aanvragen van de streamingsdienst Viaplay?
Klanten onder bewind of curatele kunnen deze dienst bij Ziggo niet aanvragen.  De optie om Viaplay te bestellen in de Mijn Ziggo omgeving is uitgeschakeld.
De medewerkers van de afdeling Schuldbeheer kunnen deze dienst helaas ook niet voor uw client aanvragen.
Wilt u voor uw cliënt Viaplay aanvragen dan willen we u doorverwijzen naar http://www.viaplay.com

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic