Czerwone
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbekende actiecode Friends & Family

Hoi,

Ik probeer nu al een tijd mijn jaarabonnement dat inmiddels verlopen is weer te verlengen als externe medewerker via Friends & Family.

Heb al meerdere codes aangemaakt, maar telkens met de melding: 'onbekende actiecode' zoals hier:

Actiecode Ziggo.png

Kan iemand dit voor mij in orde maken om de huidige Alles-in-1-Max dan weer via directsales.ziggo.nl te verlengen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1565Posts
  • 173Oplossingen
  • 302Likes

Goedemiddag @Czerwone

Spijtig dat het niet lukt je abonnement te verlengen met de Friend & Family acties.

Helaas zijn wij van de Community niet in staat om Friend & Family acties te activeren bij externe of interne medewerkers.

Ik moet je toch adviseren zelf contact op te nemen met onze verkoop afdeling of jouw leidinggevende. 

Mocht je daar niet verder komen, kun je altijd als medewerker zijnde een oproepje plaatsen op Sharepoint.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47647Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1565Posts
  • 173Oplossingen
  • 302Likes

Goedemiddag @Czerwone

Spijtig dat het niet lukt je abonnement te verlengen met de Friend & Family acties.

Helaas zijn wij van de Community niet in staat om Friend & Family acties te activeren bij externe of interne medewerkers.

Ik moet je toch adviseren zelf contact op te nemen met onze verkoop afdeling of jouw leidinggevende. 

Mocht je daar niet verder komen, kun je altijd als medewerker zijnde een oproepje plaatsen op Sharepoint.

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo