ivarl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Omzetten abonnement naar Basic lukt niet via website

Beste,

Ik wil mijn abonnement downgraden van een 'Ziggo Start' naar een Internet only Basic abonnement (40/5 Mbit/s voor € 32,50 per maand, eerste 6 maanden 29,50). Ik maak namelijk geen gebruik meer van tv, ziggogo-app en telefoon.

In Mijn Ziggo kan ik deze wijziging niet aangeven. In een ander onderwerp op deze community lees ik dat Webcare dit voor mij kan doen.

Bij het afsluiten van een nieuw (internet only Basic) abonnement wordt €19,95 activatie kosten in rekening gebracht voor modem en aansluiting. Maar ik ben al in het bezit van een Ziggo modem dat naar wens werkt. Dan zijn die activatie kosten voor mij niet van toepassing?

Webcare: kunt u mijn abonnement aanpassen ? Alvast dank

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1578Posts
  • 142Oplossingen
  • 244Likes

Hi @ivarl! Welkom op de Ziggo Community! 

Goed dat je hier een berichtje. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een vast contract hebt tot april 2022, hierdoor kunnen we je contract niet aanpassen! Hierna kun je het wel weer aanpassen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51014Posts
  • 3191Oplossingen
  • 11582Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

ivarl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de hulp Bert! Ik heb mijn profiel aangepast 🙂

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1578Posts
  • 142Oplossingen
  • 244Likes

Hi @ivarl! Welkom op de Ziggo Community! 

Goed dat je hier een berichtje. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een vast contract hebt tot april 2022, hierdoor kunnen we je contract niet aanpassen! Hierna kun je het wel weer aanpassen.

Bekijk in context

Uitgelicht topic