Tomdrost
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Omzetten MijnZiggo account

Hoi Ziggo-community. 
 

Vorig jaar mijn Ziggo abonnement opgezegd i.v.m. scheiding en tijdelijk wonen bij iemand anders

Nadat ik akkoord kreeg op een nieuwe woning, heb ik gelijk een nieuw abonnement aangevraagd. Nou ging ik ervan uit dat mijn oude account niet meer zou bestaan, maar helaas is deze er nog wel. Is het mogelijk om mijn oude account op te zeggen, en op een nieuwe (met nieuw klantnummer) om te zetten?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1695Reacties
  • 264Oplossingen
  • 255Likes
Tomdrost wrote:

Goedenavond Erik!

 

ik heb inderdaad mijn werkmail gebruikt, maar als dat omgezet kan dan graag!



Dan is dat bij deze in gang gezet @Tomdrost 
Op je nieuwe klantnummer is nu geen account meer.

Het mailadres dat je hebt gebruikt om dit Community account te maken, staat ook actief voor MyVodafone.
Als je daarop inlogt, dan kun je je nieuwe Ziggo klantnummer daar aan toevoegen 🙂
 

Bekijk in context

7 Reacties 7
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4096Reacties
  • 276Oplossingen
  • 592Likes

je oude mijn ziggo blijft actief als het abonnement is opgezegd via die mijn ziggo kun je een nieuwe abonnement aanvragen 

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1695Reacties
  • 264Oplossingen
  • 255Likes

Goedenavond @Tomdrost,

Welkom terug bij Ziggo!
Hierbij hoort natuurlijk ook een Mijn Ziggo en Ziggo Go account.

Het mailadres dat je hebt gebruikt om dit Community account te maken, stond inderdaad al geregistreerd bij het vorige opgezegde account.
Dat kunnen we ongedaan maken.

Wel zie ik dat je inmiddels via een ander mailadres al een Mijn Ziggo account hebt aangemaakt.
Je mag het natuurlijk ook zo laten zoals het nu is 🙂

Tomdrost
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedenavond Erik!

 

ik heb inderdaad mijn werkmail gebruikt, maar als dat omgezet kan dan graag!

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1695Reacties
  • 264Oplossingen
  • 255Likes
Tomdrost wrote:

Goedenavond Erik!

 

ik heb inderdaad mijn werkmail gebruikt, maar als dat omgezet kan dan graag!



Dan is dat bij deze in gang gezet @Tomdrost 
Op je nieuwe klantnummer is nu geen account meer.

Het mailadres dat je hebt gebruikt om dit Community account te maken, staat ook actief voor MyVodafone.
Als je daarop inlogt, dan kun je je nieuwe Ziggo klantnummer daar aan toevoegen 🙂
 

Bekijk in context

Tomdrost
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Krijg het helaas niet voor elkaar om ze samen te voegen. Krijg nog steeds de melding dat mijn mailadres al in gebruik is...

Tomdrost
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Erik P Ziggo ik kom er nog steeds niet uit helaas...

Tomdrost
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is ondertussen gelukt, dus topic mag gesloten worden.

Bedankt voor de hulp!

Uitgelicht topic