Beste,
Graag zou ik mijn mediabox XL willen omwisselen naar Next.
Vriendelijke groet,
C. Stefens
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @carolinestefens, welkom op de Ziggo Community!
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega hierover. Ik hoop dat je veel plezier hebt aan de nieuwe Mediabox Next. Als je ergens tegenaan loopt, laat het vooral weten!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@carolinestefens schreef:
Beste,
Graag zou ik mijn mediabox XL willen omwisselen naar Next.
Vriendelijke groet,
C. Stefens
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Daarom kunnen wij als medeklanten niet je verzoek zo maar even in orde maken.
Je verzoek betekend dat je waarschijnlijk ook een ander abonnement moet nemen je kan dit het beste doen om even te bellen met de klantenservice.
0900-1884 of 1200 bellen via je vaste lijn 😉
Je kan tegenwoordig op alle pakketten 4K kijken, dus denk dat je de Next mini en of de next wel kan omwisselen. Wat @Ronihd al schreef kan je bellen en of wachten totdat er iemand van ziggo deze week langskomt.
Hi @carolinestefens, welkom op de Ziggo Community!
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega hierover. Ik hoop dat je veel plezier hebt aan de nieuwe Mediabox Next. Als je ergens tegenaan loopt, laat het vooral weten!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.