Ik ben heel tevreden met mij abonnement maar zou graag mijn mediabox xl omruilen voor n mediabox net.
Wat moet ik daarvoor doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
En vanmiddag om 1230 uur werd de nieuwe box al afgeleverd door postnl. Installatie was n fluitje van n cent. Zeer tevreden met aanmerkelijk beter geluid en nog beter beeld. Zeer tevreden dus!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Bert17
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Of je een Mediabox XL kunt omruilen voor een Mediabox Next hangt af van welk je TV-abonnement je op dit moment hebt.
Volgens mij is dit de huidige stand van zaken:
Goedemiddag @Bert17 en een warm welkom op de Community,
Suepr dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van deze vraag. Ik begrijp dat je heel graag de Mediabox Next wilt ter vervanging van de Mediabox XL die je op dit moment hebt staan. Verder geef je aan dat mag het pakket helemaal hetzelfde mag blijven. Ik heb direct jouw gegevens er bij gepakt en voor jou de Ziggo Mediabox Next geregeld. Binnen 2 a 3 werkdagen wordt de Mediabox Next geleverd met de pakketbezorging van Post NL. De Mediabox Xl hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten hoe de Mediabox Next bevalt?
Dank voor de snelle en fijne reactie!
Ik laat nog weten hoe de box bevalt
@Bert17 Heel graag gedaan! En fijn dat je straks jouw bevindingen deelt. Alvast een mooi weekend gewenst! 😉
En vanmiddag om 1230 uur werd de nieuwe box al afgeleverd door postnl. Installatie was n fluitje van n cent. Zeer tevreden met aanmerkelijk beter geluid en nog beter beeld. Zeer tevreden dus!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.