O Ziggo, mijn trouwe vriend,
Waarom werkt mijn HBO Max niet zoals het moet?
Sinds eind juli, zo stil en leeg,
Een scherm zonder leven, een avond zo weeg.
De series roepen, de films staan klaar,
Maar zonder jouw hulp, blijft het allemaal maar.
Een heractivatie, dat is wat ik vraag,
Zodat ik weer kan kijken, dag na dag.
Een knopje hier, een klikje daar,
En mijn abonnement is weer helemaal klaar.
Dus Ziggo, wees mijn held vandaag,
Breng HBO Max terug, dat is wat ik graag mag.
Liefs,
C.B
Opgelost! Ga naar oplossing.
Oh @Djaca,
Tijdens de donkere en koude dagen die komen gaan,
Wil je natuurlijk dat HBO Max weer spoedig aan gaat staan.
Een film of serie onder het genot van een drankje en versnapering,
Dan wil je natuurlijk niet deze hapering
HBO Max (12 maanden gratis) is ineens bij het overzicht van jouw producten verdwenen,
Hierbij wil ik zeker eerste hulp verlenen.
Zonder dit abonnement in jouw overzicht, kunnen we wachten tot we een ons wegen.
Actie is nodig. Beter ermee verlegen dan erom verlegen.
Een knopje hier, een klikje daar.
Het opnieuw toevoegen van HBO Max (12 maanden gratis) is weer klaar.
Je zult een e-mail hierover gaan ontvangen,
Wil jij vervolgens over 24/48 uur de activatie in Mijn Ziggo afvangen?
Hopelijk zorgen deze acties ervoor dat jij weer kan genieten van een scherm vol leven
En weer bruisende avonden en avonturen mag meebeleven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Oh CB wat geniaal
Ik heb genoten van dit verhaal
Wachten op een moderator zoet en gedwee
Deze helpt je er graag verder mee.
Ik zie bij jou naam geen vinkje staan,
Vul dus ook je profiel even aan.
Een postcode, huisnummer en klantnummer
is wat er moet staan.
Een moderator kan je dan snel ondersteunen,
En jij nog sneller,
Voor HBO Max,
En je series en films,
Achterover kunt leunen!
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Oh @Djaca,
Tijdens de donkere en koude dagen die komen gaan,
Wil je natuurlijk dat HBO Max weer spoedig aan gaat staan.
Een film of serie onder het genot van een drankje en versnapering,
Dan wil je natuurlijk niet deze hapering
HBO Max (12 maanden gratis) is ineens bij het overzicht van jouw producten verdwenen,
Hierbij wil ik zeker eerste hulp verlenen.
Zonder dit abonnement in jouw overzicht, kunnen we wachten tot we een ons wegen.
Actie is nodig. Beter ermee verlegen dan erom verlegen.
Een knopje hier, een klikje daar.
Het opnieuw toevoegen van HBO Max (12 maanden gratis) is weer klaar.
Je zult een e-mail hierover gaan ontvangen,
Wil jij vervolgens over 24/48 uur de activatie in Mijn Ziggo afvangen?
Hopelijk zorgen deze acties ervoor dat jij weer kan genieten van een scherm vol leven
En weer bruisende avonden en avonturen mag meebeleven.
Iedereen bedankt voor jullie prachtige gedichten.
@Cecilia : Ik heb de mail ontvangen en HBO max doet het weer. Hartstikke bedankt!
@Djacajij bedankt voor de mooie vrolijke noot in dit forum.
Hulde.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.