MarleenJ
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nota na opzegging

Beste Ziggo,

op 17 december heb ik mijn abonnement opgezegd en vanaf 17 januari is mijn nieuwe abbonement ingegaan. Echter hebben wij voor de maand januari een volledige maand betaald.

Graag zou ik het te veel betaalde bedrag terug ontvangen.

Groeten,

marjon
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3961Likes
Geen punt hoor. We waren allemaal nieuw, ooit ๐Ÿ™‚

Zoals in de opzegbevestiging staat, kan het zijn dat de volledige maand nog in rekening wordt gebracht. Het bedrag dat hierdoor teveel betaald is, krijg je automatisch van ons terug. Dit ontvang je binnen 2 weken op je rekening.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3961Likes
Hey MarleenJ . Welkom hier!
Ik zou je graag verder helpen, maar heb helaas geen informatie in je profiel gevonden waarmee ik een Ziggo abonnement kan vinden.

Zou je je postcode en huisnummer in je profiel kunnen invullen (kunnen enkel de moderators, die bij Ziggo werken, zien)? Dan kijk ik wat er is gebeurt en help ik je verder!

P.S. even voor mijn beeld; je hebt het Ziggo abonnement voor 1 maand opgezegd?
MarleenJ
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Lycke Ziggo

Hoe kan ik mijn gegevens delen zonder dat iedereen die kan lezen?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3961Likes
Je kunt je postcode en huisnummer in je profiel zetten :-). Zoals ik zei; dan kunnen enkel de moderators het zien.

Maar je mag mij ook een privรฉbericht sturen.
MarleenJ
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Lycke Ziggo

sorry ik ben nieuw op dit forum maar heb mijn profiel aangepast.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3961Likes
Geen punt hoor. We waren allemaal nieuw, ooit ๐Ÿ™‚

Zoals in de opzegbevestiging staat, kan het zijn dat de volledige maand nog in rekening wordt gebracht. Het bedrag dat hierdoor teveel betaald is, krijg je automatisch van ons terug. Dit ontvang je binnen 2 weken op je rekening.

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo