Begin Mei heb ik opgezegd en enige dagen later dat telefoontje gehad van Ziggo en we blijven dus bij dit opzeggen.
Maar tot op heden hebben we geen bevestiging gehad van deze opzegging.
Is dit wel verwerkt bij Ziggo?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@DutchVZ sorry als één en ander niet goed lijkt te zijn verlopen. Ik kan het contact zien, maar kennelijk is het gesprek niet helemaal goed verlopen en is er uiteindelijk niks doorgevoerd.
Heb je de collega gesproken? Wat was de afspraak qua opzegdatum? Je kan ook dit formulier gebruiken, wel zo handig.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @DutchVZ
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.
Als je zorgt dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan kan een Ziggo-moderator bekijken hoe of de vlag erbij hangt. Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.
@DutchVZ sorry als één en ander niet goed lijkt te zijn verlopen. Ik kan het contact zien, maar kennelijk is het gesprek niet helemaal goed verlopen en is er uiteindelijk niks doorgevoerd.
Heb je de collega gesproken? Wat was de afspraak qua opzegdatum? Je kan ook dit formulier gebruiken, wel zo handig.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.