1
Vraag
2
Reacties
DutchVZ

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds geen bevestiging van opzegging

Begin Mei heb ik opgezegd en enige dagen later dat telefoontje gehad van Ziggo en we blijven dus bij dit opzeggen.

Maar tot op heden hebben we geen bevestiging gehad van deze opzegging.

Is dit wel verwerkt bij Ziggo?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@DutchVZ sorry als één en ander niet goed lijkt te zijn verlopen. Ik kan het contact zien, maar kennelijk is het gesprek niet helemaal goed verlopen en is er uiteindelijk niks doorgevoerd. 

Heb je de collega gesproken? Wat was de afspraak qua opzegdatum? Je kan ook dit formulier gebruiken, wel zo handig. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @DutchVZ 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.
Als je
 zorgt dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan kan een Ziggo-moderator bekijken hoe of de vlag erbij hangt.  Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@DutchVZ sorry als één en ander niet goed lijkt te zijn verlopen. Ik kan het contact zien, maar kennelijk is het gesprek niet helemaal goed verlopen en is er uiteindelijk niks doorgevoerd. 

Heb je de collega gesproken? Wat was de afspraak qua opzegdatum? Je kan ook dit formulier gebruiken, wel zo handig. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic