Ik heb in augustus gevraagd https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Geen-bevestiging-opzegging/m-p/831755 hoe het zat met een bevestiging van opzeggen van mijn abonnement. Mark heeft toen aangegeven dat ik tzt wel een bericht zal krijgen van de opzegging. Helaas is het nu 29 september en zou morgen het abonnement eindigen. Ik heb nog steeds geen bevestiging van Ziggo...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Regel ik gelijk voor je, @Danny2020!
Ik heb het gefikst. Hierbij vast je bestelnummer SHE413587473. Als het goed is, krijg je binnen een kwartier ook een mail met bevestiging van de opzegging op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Het kan zijn dat deze per ongeluk in je spambox terecht komt :-).
De apparatuur die je nog van Ziggo hebt, moet straks terug naar ons. Je krijgt daarvoor zo snel mogelijk retourdozen toegestuurd op je adres. Die heb je uiterlijk eind volgende week in huis. Wil of kun je daar niet op wachten, dan mag je de apparatuur ook in een willekeurige doos terug sturen. Laat het hier dan weten, dan stuur ik je het retouradres even toe 😄
Als ik via deze weg nog iets anders voor je kan betekenen, geef dan een gil!
Ik wens je verder een hele prettige woensdag.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staan postcode en huisnummer in je community-profiel?
Ik heb je vraag voorgelegd aan de moderators.
Hey @Danny2020,
Gewoon weten of het gelukt is zou wel prettig zijn ;-). Ik kan mij voorstellen dat je graag wilt weten waar je nu precies aan toe bent en of het allemaal is gelukt met de opzegging.
Ik ben gelijk met je gaan meekijken naar wat ik kan vinden.
Jammer genoeg kan ik helemaal geen opzegging terug vinden in ons systeem. Wat er precies mis is gegaan, durf ik dan ook niet te zeggen. Gelukkig raken we verder niet in paniek, want ik begrijp dat je alles per 30 september op had willen zeggen. Dat kan namelijk nog steeds en dat regel ik graag voor je. Wil je daar hier nog een terugkoppeling en akkoord van geven? Dan maak ik dat voor je in orde.
Ha, @KBX458. Ik ben er al ;-)!
Hoi @Marije , ik wil inderdaad alles per 30-9 opzeggen. Dat was ook gelijk de einddatum van mijn contract. Ik ben erover gebeld in augustus na invullen online formulier voor opzeggen en Mark had ook iets zien staan, dus waar het fout gaat ik weet het niet maar alles kan terug naar Ziggo. Als je dat voor mij in gang kan zetten graag.
Dank je @KBX458
Regel ik gelijk voor je, @Danny2020!
Ik heb het gefikst. Hierbij vast je bestelnummer SHE413587473. Als het goed is, krijg je binnen een kwartier ook een mail met bevestiging van de opzegging op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Het kan zijn dat deze per ongeluk in je spambox terecht komt :-).
De apparatuur die je nog van Ziggo hebt, moet straks terug naar ons. Je krijgt daarvoor zo snel mogelijk retourdozen toegestuurd op je adres. Die heb je uiterlijk eind volgende week in huis. Wil of kun je daar niet op wachten, dan mag je de apparatuur ook in een willekeurige doos terug sturen. Laat het hier dan weten, dan stuur ik je het retouradres even toe 😄
Als ik via deze weg nog iets anders voor je kan betekenen, geef dan een gil!
Ik wens je verder een hele prettige woensdag.
XPO ZIGGO
Antwoordnummer 1070
5800 VB VENRAY
Het is zaak het verzendbewijs zorgvuldig te bewaren.
Hoi @Marije , ik heb de opzegging binnen. Dank voor de snelle reactie. Ik zie alleen iets over een afkoopsom voor Digitale Kabel TV ? Mijn abonnement kon toch per 30-9-2021 opgezegd worden. Ik snap niet helemaal waar de afkoopsom dan vandaan komt... Kun je daar duidelijkheid over geven.
Afkoopsom? Daar zie ik in mijn order ook helemaal niets over terug en ik zie daar ook geen trigger van, @Danny2020. Sowieso zijn die hier niet op zijn plaats, omdat je jaarcontract gewoon per morgen afloopt. Als de afkoopsom er wel zou zijn, dan kan ik dat na de opzegging zien als de factuur opgemaakt wordt. Ik raad je dan ook aan om hier over een paar dagen op terug te komen of om de eindfactuur af te wachten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.