1
Vraag
2
Reacties
Danny2020

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Nog steeds geen bevestiging van opzegging per 30-9-2021

Ik heb in augustus gevraagd https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Geen-bevestiging-opzegging/m-p/831755 hoe het zat met een bevestiging van opzeggen van mijn abonnement. Mark heeft toen aangegeven dat ik tzt wel een bericht zal krijgen van de opzegging. Helaas is het nu 29 september en zou morgen het abonnement eindigen. Ik heb nog steeds geen bevestiging van Ziggo... 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Regel ik gelijk voor je, @Danny2020

 

Ik heb het gefikst. Hierbij vast je bestelnummer SHE413587473. Als het goed is, krijg je binnen een kwartier ook een mail met bevestiging van de opzegging op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Het kan zijn dat deze per ongeluk in je spambox terecht komt :-). 

 

De apparatuur die je nog van Ziggo hebt, moet straks terug naar ons. Je krijgt daarvoor zo snel mogelijk retourdozen toegestuurd op je adres. Die heb je uiterlijk eind volgende week in huis. Wil of kun je daar niet op wachten, dan mag je de apparatuur ook in een willekeurige doos terug sturen. Laat het hier dan weten, dan stuur ik je het retouradres even toe 😄

 

Als ik via deze weg nog iets anders voor je kan betekenen, geef dan een gil! 

 

Ik wens je verder een hele prettige woensdag.

Bekijk in context

10 Reacties 10
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Staan postcode en huisnummer in je community-profiel?

Ik heb je vraag voorgelegd aan de moderators.

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Danny2020

 

Gewoon weten of het gelukt is zou wel prettig zijn ;-). Ik kan mij voorstellen dat je graag wilt weten waar je nu precies aan toe bent en of het allemaal is gelukt met de opzegging. 

Ik ben gelijk met je gaan meekijken naar wat ik kan vinden. 

 

Jammer genoeg kan ik helemaal geen opzegging terug vinden in ons systeem. Wat er precies mis is gegaan, durf ik dan ook niet te zeggen. Gelukkig raken we verder niet in paniek, want ik begrijp dat je alles per 30 september op had willen zeggen. Dat kan namelijk nog steeds en dat regel ik graag voor je. Wil je daar hier nog een terugkoppeling en akkoord van geven? Dan maak ik dat voor je in orde.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ha, @KBX458. Ik ben er al ;-)!

Danny2020
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Hoi @Marije , ik wil inderdaad alles per 30-9 opzeggen. Dat was ook gelijk de einddatum van mijn contract. Ik ben erover gebeld in augustus na invullen online formulier voor opzeggen en Mark had ook iets zien staan, dus waar het fout gaat ik weet het niet maar alles kan terug naar Ziggo. Als je dat voor mij in gang kan zetten graag.

Danny2020
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Dank je @KBX458 

DON PAPA

Level 17
  • 3836Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Marije Volgens mij was de bedoeling dat het abonnement op 30 september zou stoppen, dus dat het 30 augustus opgezegd zou worden door @Mark zodat het 30 september zou stopen in verband met 1 maand opzegtermijn. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Regel ik gelijk voor je, @Danny2020

 

Ik heb het gefikst. Hierbij vast je bestelnummer SHE413587473. Als het goed is, krijg je binnen een kwartier ook een mail met bevestiging van de opzegging op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Het kan zijn dat deze per ongeluk in je spambox terecht komt :-). 

 

De apparatuur die je nog van Ziggo hebt, moet straks terug naar ons. Je krijgt daarvoor zo snel mogelijk retourdozen toegestuurd op je adres. Die heb je uiterlijk eind volgende week in huis. Wil of kun je daar niet op wachten, dan mag je de apparatuur ook in een willekeurige doos terug sturen. Laat het hier dan weten, dan stuur ik je het retouradres even toe 😄

 

Als ik via deze weg nog iets anders voor je kan betekenen, geef dan een gil! 

 

Ik wens je verder een hele prettige woensdag.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

XPO  ZIGGO

Antwoordnummer 1070

5800 VB  VENRAY

 

Het is zaak het verzendbewijs zorgvuldig te bewaren.

Danny2020
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Hoi @Marije , ik heb de opzegging binnen. Dank voor de snelle reactie. Ik zie alleen iets over een afkoopsom voor Digitale Kabel TV ? Mijn abonnement kon toch per 30-9-2021 opgezegd worden. Ik snap niet helemaal waar de afkoopsom dan vandaan komt... Kun je daar duidelijkheid over geven.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Afkoopsom? Daar zie ik in mijn order ook helemaal niets over terug en ik zie daar ook geen trigger van, @Danny2020. Sowieso zijn die hier niet op zijn plaats, omdat je jaarcontract gewoon per morgen afloopt. Als de afkoopsom er wel zou zijn, dan kan ik dat na de opzegging zien als de factuur opgemaakt wordt. Ik raad je dan ook aan om hier over een paar dagen op terug te komen of om de eindfactuur af te wachten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic