Hallo,
welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.
Grote kans dat behalve uw Ziggo box, ook de AOP ( Abonnee Overname Punt, het witte Ziggo muurkastje ) en de coax bekabeling verouderd is. Als de AOP inderdaad te oud is, wordt deze gratis door Ziggo vervangen.
Maakt u wat foto's van o.a. de AOP en plaatst u deze hier op dit forum, zodat andere experts hun mening daarover kunnen geven.
Overigens : Als uw Ziggo Box af en toe hapert en/of de fan veel lawaai maakt en/of continue hardop draait, en/of de box te warm wordt en/of ( daardoor ) soms uitvalt, dan moet Ziggo de box kosteloos vervangen en dan wordt ook geen administratie kosten berekend.
Misschien kan een Ziggo mod u een goed aanbod doen, maar het is en blijft Ziggo !