1
Vraag
2
Reacties
javandenbogert

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe klant nummer koppelen aan oude ziggo account.

Goedenavond,

ik heb nieuw abonnement afgesloten bij ziggo met een nieuw klant nummer maar ik kan met dat klant nummer niet koppelen met oude mijn ziggo account. Kan ik mijn klant nummer laten wijzigen in mijn ziggo account?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 657Oplossingen
  • 1959Likes

Hoi javandenbogert,

 

Gaat het om hetzelfde e-mailadres waarmee je ook je Ziggo Community account geregistreerd hebt? Als ik die opzoek in ons systeem vind ik alleen een MyVodafone account maar geen Mijn Ziggo.

Jouw e-mailadres staat wel als contact e-mailadres bij drie verschillende klantnummers:

1 reeds opgezegd (die heeft nog een oud Mijn Ziggo account en dat staat een nieuwe registratie niet in de weg)

1 actief abonnement op hetzelfde adres (nog geen Mijn Ziggo geregistreerd)

1 actief abonnement op een ander adres (Mijn Ziggo geregistreerd met een ander e-mailadres mo***je@gmail.com)

 

Ik vermoed dus dat het MyVodafone account de registratie blokkeert (tenzij het om een ander emailadres gaat...), Mijn Ziggo en MyVodafone draaien namelijk op dezelfde database. Je kunt inloggen op dat account en daarvan de gebruikernaam wijzigen, zo maak je de gebruikersnaam vrij voor het Mijn Ziggo account.

Bekijk in context

6 Reacties 6
AlexHelpt

Level 16
Expert
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 683Likes

Hallo en welkom @javandenbogert,

 

Het wijzigen van klantnummers zal niet gaan 🙂 Waarom zou je het willen?

javandenbogert
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex ik heb het niet in de gaten gehad. Ik had 3 jaar geleden ziggo en dat op gezegd. Maar nu word mijn e-mail adres nog herkend wat nog gekoppeld is aan mijn oude klantnummer. Kan ik mijn account niet laten wissen en opnieuw beginnen

javandenbogert
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

F8993D7B-8AB7-4E8A-B850-42D53B863EFC.png

 dit wil ik wat daar staat. Kan dat voor mij gedaan worden. 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 66985Posts
  • 4707Oplossingen
  • 18580Likes

Is dat email adres nog werkzaam vanuit het vorige abonnement?

Dat zou bijzonder zijn, maar het kan wel eens voorkomen.

 

Oude email adressen worden niet overgezet.

Ze kunnen wel verwijderd worden en dan kun je die opnieuw aanmaken in je Mijn Ziggo, maar al je mail is dan wel weg als je IMAP gebruikt, maak dan eerst een backup van de mail.

 

Of heb je dat email adres nu opnieuw aangemaakt in je nieuwe Mijn Ziggo?

Dan kan een Ziggo moderator het uit je oude Mijn Ziggo verwijderen.

javandenbogert
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee ik gebruik nu nog mijn oude account met mijn oude klantnummer. Heb nog niks nieuws aangemaakt omdat dat dus niet ging omdat mijn e-mail nog herkent werd. 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 657Oplossingen
  • 1959Likes

Hoi javandenbogert,

 

Gaat het om hetzelfde e-mailadres waarmee je ook je Ziggo Community account geregistreerd hebt? Als ik die opzoek in ons systeem vind ik alleen een MyVodafone account maar geen Mijn Ziggo.

Jouw e-mailadres staat wel als contact e-mailadres bij drie verschillende klantnummers:

1 reeds opgezegd (die heeft nog een oud Mijn Ziggo account en dat staat een nieuwe registratie niet in de weg)

1 actief abonnement op hetzelfde adres (nog geen Mijn Ziggo geregistreerd)

1 actief abonnement op een ander adres (Mijn Ziggo geregistreerd met een ander e-mailadres mo***je@gmail.com)

 

Ik vermoed dus dat het MyVodafone account de registratie blokkeert (tenzij het om een ander emailadres gaat...), Mijn Ziggo en MyVodafone draaien namelijk op dezelfde database. Je kunt inloggen op dat account en daarvan de gebruikernaam wijzigen, zo maak je de gebruikersnaam vrij voor het Mijn Ziggo account.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic