1
Vraag
2
Reageer en help mee
javandenbogert

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe klant nummer koppelen aan oude ziggo account.

Goedenavond,

ik heb nieuw abonnement afgesloten bij ziggo met een nieuw klant nummer maar ik kan met dat klant nummer niet koppelen met oude mijn ziggo account. Kan ik mijn klant nummer laten wijzigen in mijn ziggo account?


Lukt het registreren van je Mijn Ziggo account niet of krijg je oude gegevens te zien?

Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.

 

 

9 Reacties 9
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hallo en welkom @javandenbogert,

 

Het wijzigen van klantnummers zal niet gaan 🙂 Waarom zou je het willen?

javandenbogert
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex ik heb het niet in de gaten gehad. Ik had 3 jaar geleden ziggo en dat op gezegd. Maar nu word mijn e-mail adres nog herkend wat nog gekoppeld is aan mijn oude klantnummer. Kan ik mijn account niet laten wissen en opnieuw beginnen

javandenbogert
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

F8993D7B-8AB7-4E8A-B850-42D53B863EFC.png

 dit wil ik wat daar staat. Kan dat voor mij gedaan worden. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Is dat email adres nog werkzaam vanuit het vorige abonnement?

Dat zou bijzonder zijn, maar het kan wel eens voorkomen.

 

Oude email adressen worden niet overgezet.

Ze kunnen wel verwijderd worden en dan kun je die opnieuw aanmaken in je Mijn Ziggo, maar al je mail is dan wel weg als je IMAP gebruikt, maak dan eerst een backup van de mail.

 

Of heb je dat email adres nu opnieuw aangemaakt in je nieuwe Mijn Ziggo?

Dan kan een Ziggo moderator het uit je oude Mijn Ziggo verwijderen.

javandenbogert
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee ik gebruik nu nog mijn oude account met mijn oude klantnummer. Heb nog niks nieuws aangemaakt omdat dat dus niet ging omdat mijn e-mail nog herkent werd. 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hoi javandenbogert,

 

Gaat het om hetzelfde e-mailadres waarmee je ook je Ziggo Community account geregistreerd hebt? Als ik die opzoek in ons systeem vind ik alleen een MyVodafone account maar geen Mijn Ziggo.

Jouw e-mailadres staat wel als contact e-mailadres bij drie verschillende klantnummers:

1 reeds opgezegd (die heeft nog een oud Mijn Ziggo account en dat staat een nieuwe registratie niet in de weg)

1 actief abonnement op hetzelfde adres (nog geen Mijn Ziggo geregistreerd)

1 actief abonnement op een ander adres (Mijn Ziggo geregistreerd met een ander e-mailadres mo***je@gmail.com)

 

Ik vermoed dus dat het MyVodafone account de registratie blokkeert (tenzij het om een ander emailadres gaat...), Mijn Ziggo en MyVodafone draaien namelijk op dezelfde database. Je kunt inloggen op dat account en daarvan de gebruikernaam wijzigen, zo maak je de gebruikersnaam vrij voor het Mijn Ziggo account.

Lgjp

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, hier hetzelfde probleem. Kun je alsjeblieft het oude klantnummer verwijderen en de nieuwe toevoegen?

 

alvast bedankt!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Als je tegenwoordig weer opnieuw een abonnement neemt bij Ziggo, dan moet je met je nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken.

 

Wil je een nieuw Mijn Ziggo aanmaken account met hetzelfde emailadres als je vorige Mijn Ziggo account? Dan moet eerst het oude Mijn Ziggo losgekoppeld worden van dat emailadres. Alleen een Ziggo medewerker kan dit voor je doen.

 

Wil je een nieuw Mijn Ziggo aanmaken account met een ander emailadres? Dan kun je dat nu al doen: Een nieuw account - Ziggo

 

PS. Bedenk dat de mailadressen uit je oude Mijn Ziggo sowieso gaan vervallen, die blijven tegenwoordig nog minimaal 6 maanden actief en worden daarna verwijderd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Lgjp 
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, want zo te zien is het al gelukt. Op jouw yahoo e-mailadres vind ik geen Mijn Ziggo account meer terug en met je nieuwe klantnummer is recent een nieuw Mijn Ziggo account aangemaakt. Mocht ik al nog wat voor je kunnen betekenen, geef dan gerust een gil.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic