1
Vraag
2
Reageer en help mee
Opwierde

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe aansluiting in verzorgingstehuis

Hallo,

We proberen al een maand een Ziggo aansluiting te krijgen voor onze tante die in een nieuw verzorgingstehuis zit. Een aantal keren zijn we telefonisch verteld dat het voor elkaar komt maar dan wordt het weer stil. We hebben een code voor de aansluiting van haar studio. Het gaat om Noorderbreedte, locatie Hoyteslan in Leeuwarden.  Hoe kunnen we het alsnog voor elkaar krijgen?

9 Reacties 9
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66837Posts
  • 4693Oplossingen
  • 18492Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

In dit geval mogelijk deze morgen nog.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met tussen haakjes de postcode, het huisnummer en eventueel kamernummer met tante ervoor, zet er ook de code bij die je hebt tussen haakjes erachter met code ervoor, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bert

Level 21
Super Expert
  • 66837Posts
  • 4693Oplossingen
  • 18492Likes

Vervolg op mijn bericht hierboven.

Wordt een deel van de basiskosten van Ziggo door het verzorgingshuis betaald?

Zo ja, laat het hier weten, dan kan één en ander wat betreft de factuur aangepast worden.

Zo nee, dan hoeft er niets aangepast te worden.

Opwierde
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert,

Ik heb de gegevens van mijn tante in mijn profiel gezet. Het tehuis betaald zover ik weet niet mee aan de aansluiting. Zij heeft basis TV en vaste telefoon nodig (34,95 per maand).

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2836Posts
  • 231Oplossingen
  • 975Likes

@Opwierde welkom op de Ziggo Community. Ik snap dat verwarring niet leuk is. Wel netjes dat je je tante helpt hierin, het kan soms een ingewikkelde zaak zijn.

Ik ben op het adres gaan kijken. Zoals ik het lees en, naar ik aanneem, jou ook is verteld loopt hier een traject voor middels een aannemer. Ik kan er zo 1-2-3 niet uithalen of er al fysiek een aansluiting zit, maar daar lijkt het niet op. Dat is een project wat ik niet kan versnellen, sorry.

Waar je altijd even in de lucht kan komen is hier. 

Opwierde
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er is een aansluiting in de kamer en Ziggo werkt op de TV in de woonkamer. Een traject met een aannemer is mij niet bekend, voor zover wij weten is het gebouw volledig opgeleverd. Even afwachten voorlopig?

Bert

Level 21
Super Expert
  • 66837Posts
  • 4693Oplossingen
  • 18492Likes

@Opwierde Even van voor af aan.

Je kunt al TV kijken en de vrije zenders bekijken?

Dan is er al basis TV.

Zo ja, dan heb je al een aansluiting.

Dan is het alleen zaak dat er telefoon geleverd gaat worden.

Begrijp ik dat goed?

Ik begrijp nu de verwarring, het leek of er in het geheel geen aansluiting was.

"Nieuwe aansluiting in verzorgingstehuis"

"We proberen al een maand een Ziggo aansluiting te krijgen"

@Jacob het lijkt erop dat er al basis TV is in het verzorgingshuis.

Mogelijk wordt dit door het verzorgingshuis zakelijk abonnement betaald en kan dit van de rekening af van het consumenten abonnement.

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 264Likes

Heb je de mogelijkheid om een foto te delen van deze aansluiting @Opwierde? Is dat inderdaad een Ziggo aansluiting, kunnen we aan de hand daarvan mogelijk nog andere acties uitzetten om het proces te versnellen. 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 657Oplossingen
  • 1959Likes

Hi @Opwierde, ik heb rondgebeld binnen het bedrijf en ben een stuk wijzer geworden over de situatie in Jabikshof (Hoyteslân 8, 10 en 12 en Tjeerdslân 1, 3 en 5) van de stichting Noorderbreedte.

Maar ik heb nog geen concrete datum wanneer je het abonnement voor je tante kunt bestellen. Ik ben ook meerdere soortgelijke aanvragen zoals de jouwe tegengekomen en allemaal lopen ze tegen dezelfde blokkades op.

Wat is er aan de hand?

Het gebouw is opgeleverd, er lopen coax-kabels naar alle apartementen en daar staat ook signaal op, maar de indeling van Ziggo de verdeelkast is nog niet klaar. Daar is de verantwoordelijke afdeling mee bezig, alleen is er nog geen datum bekend wanneer de werkzaamheden klaar zijn.

Ik probeer een communicatie-lijntje op te zetten tussen de Ziggo afdeling die de oplevering van de adressen in de gaten houdt en de stichting Noorderbreedte, zo kan de stichting alle bewoners in 1x informeren wanneer de werkzaamheden bij ons afgerond zijn. Hopelijk lukt dit en kunnen de aansluitingen snel gereedgemaakt worden.

Opwierde
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt. We kijken nu eerst of een KPN DIgitenne een alternatief is

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic