1
Vraag
2
Reacties
Rob1943

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Ziggo account met bestaand email adres

Hallo,

 

Wij zijn weer terug op Ziggo en hebben een bestaand email adres gebruikt. Als wij nu inloggen zien wij alleen de oude fakturen en kunnen we ook niet op Ziggo Go inloggen. We kunnen ook niet met een ander email adres en het nieuwe Klantennummer inloggen.

 

Hoe kunnen wij het oude Ziggo account verwijderen? Als u ons contacteert kunnen wij de nummers en huis adres delen zodat u ons kunt verifieren.

 

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 33205Posts
  • 2387Oplossingen
  • 16834Likes

Je kunt contact opnemen via de chat in dit topic om dit op te lossen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 33205Posts
  • 2387Oplossingen
  • 16834Likes

Je kunt contact opnemen via de chat in dit topic om dit op te lossen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic