Hallo,
Wij zijn weer terug op Ziggo en hebben een bestaand email adres gebruikt. Als wij nu inloggen zien wij alleen de oude fakturen en kunnen we ook niet op Ziggo Go inloggen. We kunnen ook niet met een ander email adres en het nieuwe Klantennummer inloggen.
Hoe kunnen wij het oude Ziggo account verwijderen? Als u ons contacteert kunnen wij de nummers en huis adres delen zodat u ons kunt verifieren.
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.
Je kunt contact opnemen via de chat om dit op te lossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt contact opnemen via de chat om dit op te lossen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.