Vraag
Reacties
Oplossing
Rob1943
Level 1

Nieuwe Ziggo account met bestaand email adres

Hallo,

 

Wij zijn weer terug op Ziggo en hebben een bestaand email adres gebruikt. Als wij nu inloggen zien wij alleen de oude fakturen en kunnen we ook niet op Ziggo Go inloggen. We kunnen ook niet met een ander email adres en het nieuwe Klantennummer inloggen.

 

Hoe kunnen wij het oude Ziggo account verwijderen? Als u ons contacteert kunnen wij de nummers en huis adres delen zodat u ons kunt verifieren.

 

Alvast bedankt!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Gaat er iets mis met je Mijn Ziggo account?

Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt contact opnemen via de chat om dit op te lossen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt contact opnemen via de chat om dit op te lossen.