Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
EnergieBoy wrote:Helaas, maar dit werkt (nog) niet.
Wil je niet dat je gegevens worden gebruikt voor onderzoek of reclame. Hoe regel je dat?
Je hebt het recht om bezwaar te maken op het gebruik van je gegevens voor bijvoorbeeld onderzoek of reclame. Ga hiervoor naar het tabblad Bezwaar onder Mijn Ziggo -> Gegevens -> Privacy. Hier kun je een verklaring opgeven. Als Ziggo het bezwaarschrift in behandeling heeft genomen nemen ze uiteraard contact met je op.
Serkan Ziggo wrote:Hmmm, meten met twee maten :thinking: :wink:
@vasco_nl,
Ik heb het net voor je getest en ik mag wel bezwaar indienen ;-)! We pakken het op en we gaan na waarom jij dat niet kan.
Serkan Ziggo wrote:Zeker.
Kun je mij ook voorzien van de volgende informatie:
Serkan Ziggo wrote:Ja aangemeld bij mijn Ziggo want ik zou niet weten waar je dat anders zonder aan te melden kan doen.
- Ik neem aan dat je ingelogd was in Mijn Ziggo om bezwaar in te kunnen dienen, kun je dat bevestigen?
Serkan Ziggo wrote:- Firefox V60.0.1
- Welke browser heb je gebruikt?
Serkan Ziggo wrote:Heb het zojuist eerst nogmaals geprobeerd zodat ik hier volledig antwoord kan geven. Nee het werkt nog steeds niet in beide browsers.
- Heb je het onlangs nog geprobeerd? Misschien was er op het moment dat jij het probeerde een storing gaande? (en kan je dit ook in een andere browser testen?)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.