Goedemiddag,
Een probleem die inmiddels meermaals hier op het forum naar boven is gekomen:
Ik heb sinds begin januari een actief Ziggo abonnement. Het pakket bevat 12 maanden Disney+ premium cadeau. In mijn Ziggo onder producten beheren staat dat het disney+ abonnement actief is, echter geeft disney+ aan dat ik niet besta in hun systeem onder het email adres van mijn Ziggo. Het lijkt erop dat er geen koppeling van Ziggo naar Disney+ is gemaakt.
Zouden jullie hier kunnen assisteren aub?
mvg
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @nirieee en welkom op de Community! Als Disney+ gratis in het pakket zit, snap ik zeker dat je ook zou willen dat dit pakket werkt. We kijken graag met je mee.
Om mee te kijken vanaf het account heb ik nog je postcode en huisnummer nodig. Kun je die toevoegen vanuit je profiel? Klik op profiel en je kan de gegevens invullen. Al voor vast bedankt!
hi @Ryan , bedankt voor je berichtje. staat inmiddels in mijn account
Dankjewel @nirieee Ik zie in Mijn Ziggo ook dat het account helemaal actief is. Zou je voor mij willen inloggen binnen Mijn Ziggo? Volg dan de opties:
-Klik op Producten.
-Ga naar het kopje streamingdiensten en klik op Mijn streamingdiensten beheren.
-Scroll naar Disney+ en klik op Account beheren.
-Accepteer de cookies
-Via Inloggegevens vergeten kan je de gebruikersnaam en wachtwoord inzien. Als deze niet afwijken, wil je dan het wachtwoord aanpassen en nog eens proberen? Laat gerust weten of het hierna wel werkt
Hi,
Ik heb 1 screenshot bijgevoegd, misschien kan jij beoordelen of dit er zo hoort uit te zien, of dat je aanvullende data hoort te zien.
Wat betreft de stappenplan, dit werkt helaas niet, er staan geen inloggegevens.
Na het klikken van 'inloggegevens vergeten'kom ik dan op help.disney.com, maar daar loopt het dus dood omdat er volgens hun geen account bestaat onder mijn mail of naam.
Mvg,
Dank voor je vlotte reactie @nirieee - ik ga Disney+ voor je opzeggen. Hier ontvang je een bevestiging van. Zodra ik het weer heb kunnen bestellen zal ik je een seintje geven, hierna moet het mogelijk zijn om Disney+ via Mijn Ziggo te activeren. Je hoort van mij!
Hi @nirieee - ik heb Disney+ voor je besteld.
Over een uur vanaf nu kan je de volgende stappen ondernemen:
1. Inloggen op Mijn Ziggo
2. Je kiest voor [Producten]
3. Je kiest voor [Streamingdiensten beheren]
4. Hier moet je zien dat je Disney+ kan activeren.
Let op: in de e-mail staan mogelijk kosten per maand vermeld. Dit kan je negeren, immers heb je Disney+ 12 maanden gratis. Deze kortingsregel staat goed in het systeem.
Laat je mij weten of het gelukt is?
Goedemorgen @Welmoed,
Nee het is helaas (nog) niet gelukt.
Ik heb wel de activatielink ontvangen.
Vervolgens ingelogd met mijn Ziggo en geprobeerd te activeren. Vervolgens krijg ik echter de melding die ik heb bijgevoegd.
Enig idee hoe hierop verder te gaan?
Mvg
Enorm zuur dat het nog niet is gelukt. Voor verder onderzoek heb ik het doorgezet naar een andere afdeling. Zij nemen nog contact met je op. Op welke termijn dat precies is, durf ik op voorhand niet te zeggen.
Wat je aanvullend nog kunt doen, is contact opnemen met Disney+. Zij hebben wellicht ook een mogelijkheid om een account te ontkoppelen.
Goedemorgen,
Hebben jullie misschien al een update voor mij? ik ben nog niet benaderd, maar tegelijkertijd zie ik wel een hoop gebruikers die hetzelfde danwel een vergelijkbare probleem hebben. Misschien dat jullie inmiddels een algemene oplossing voor het probleem hebben?
(ik neem een beetje aan dat hier wel naar wordt gezocht)
gr
Ik snap dat je graag wilt weten hoe e.e.a. ervoor staat @nirieee Op dit moment zie ik nog geen update vanuit mijn collega's, we houden dit natuurlijk voor je in de gaten. Er is nu dus nog geen algemene oplossing, wat natuurlijk wel het uiteindelijke doel is.
Heb je nog contact gehad met Disney+ en zo ja, wat is daar uitgekomen?
hele lange sessie gehad met Disney waarin ze meerdere zaken hebben bekeken/geprobeerd, maar die krijgen het bij mij niet voor elkaar en verwijzen uiteindelijk toch weer door naar Ziggo helaas.
Ze geven aan dat zolang het abonnement niet actief wordt en er geen email bekend is, ze ook niets kan vinden en dat ze vermoed dat dit stukje toch bij Ziggo ligt.
Ik zal dan maar afwachten wanneer er een ontwikkeling is. Word ik hierover zelf benaderd of kan ik het beste dit topic in de gaten houden?
gr
Ben je ooit in bijvoorbeeld Disneyland Parijs geweest? Dan is het mogelijk dat je al een My Disney account hebt wat hiermee kan botsen.
Goedemorgen,
Nee, dat niet maar heb wel eerder Disney+ account gehad op mijn adres.
Snap alleen niet hoe dat invloed zou hebben. Ook als ik een volledig nieuwe email maak, en deze gebruik bij het doorklikken van de Ziggo activatielink, krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.
Als ik de activatielink incognito open, dan komt de foutmelding niet, maar dan kom ik in het scherm waar ik tarieven moet selecteren bij disney+.
We gaan hier opnieuw een herstelactie uitvoeren @nirieee Ik heb zojuist Disney+ nogmaals verwijderd en zal dit later vandaag weer toevoegen. Hierna zul je dan een e-mail ontvangen om Disney+ te activeren. Ik houd je hier op de hoogte.
@nirieee Er zat wat vertraging in de opzegging van Disney+. Zojuist heb ik Disney+ weer toegevoegd. Zou je begin van de middag willen kijken of het mogelijk is om het te activeren?
Zojuist geprobeerd, maar wederom dezelfde foutmelding....
Jakkes, dat vind ik een flinke tegenvaller! Ik zie dat een aantal andere klanten dit probleem ook ervaren. Daarom heb ik de voorbeelden gebundeld aangeleverd bij de onderzoekspartij en met klem verzocht dit verder te onderzoeken. Als ik meer weer, hoor je het van me.
Hebben jullie misschien een update?
@nirieee Op dit moment zie ik geen update in het ticket. Ik heb wel om een update gevraagd, maar vooralsnog heb ik geen reactie ontvangen. Ik blijf het in de gaten houden en laat me intern met grote regelmaat horen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.