Sven85
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw telefoonnummer - aanvraag annuleren

Beste,

via.MijnZiggo per ongeluk een nieuw publiek nummer aangevraagd, maar dat wilde ik helemaal niet! Hoe haal ik deze aanvraag uit het systeem en behoud mijn eigen nummer?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Reacties
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Hoi Sven85,

Zoiets kan natuurlijk gebeuren, vandaar dat er altijd een buffer is ingebouwd zodat zaken nog te annuleren zijn ๐Ÿ™‚ Ik zie dat je al contact hebt opgenomen en dat alles is hersteld. Fijn om te lezen!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 14498Reacties
  • 592Oplossingen
  • 2909Likes
Als het goed is kan je dit via Mijn Ziggo ook annuleren, daar staat je bestelling omschreven, en via een email die je hebt gehad, kan je dit ook annuleren.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Reacties
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Hoi Sven85,

Zoiets kan natuurlijk gebeuren, vandaar dat er altijd een buffer is ingebouwd zodat zaken nog te annuleren zijn ๐Ÿ™‚ Ik zie dat je al contact hebt opgenomen en dat alles is hersteld. Fijn om te lezen!

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo