1
Vraag
2
Reacties
Sven85

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw telefoonnummer - aanvraag annuleren

Beste,

via.MijnZiggo per ongeluk een nieuw publiek nummer aangevraagd, maar dat wilde ik helemaal niet! Hoe haal ik deze aanvraag uit het systeem en behoud mijn eigen nummer?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Sven85,

Zoiets kan natuurlijk gebeuren, vandaar dat er altijd een buffer is ingebouwd zodat zaken nog te annuleren zijn 🙂 Ik zie dat je al contact hebt opgenomen en dat alles is hersteld. Fijn om te lezen!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Als het goed is kan je dit via Mijn Ziggo ook annuleren, daar staat je bestelling omschreven, en via een email die je hebt gehad, kan je dit ook annuleren.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Sven85,

Zoiets kan natuurlijk gebeuren, vandaar dat er altijd een buffer is ingebouwd zodat zaken nog te annuleren zijn 🙂 Ik zie dat je al contact hebt opgenomen en dat alles is hersteld. Fijn om te lezen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic