1
Vraag
2
Reacties
jd.thomas

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nieuw next abonnement, wanneer de nieuwe next box.

Hallo allemaal.

Ik heb vandaag mijn Ziggo alles in 1 abonnement omgezet naar een internet en tv complete next.

Omdat we de vaste telefoon niet meer gebruiken en ik een next box wil ivm f1 van viaplay.

Ook heb ik meteen mijn ESPN compleet abonnement stopgezet omdat ik daar bijna geen gebruik meer van maak en het wel 17,95 per maand extra is en dat ic met viaplay een (te) dure grap gaat worden.

Bij het afsluiten als gewenste ingangsdatum 03-03 gekozen.

Nu krijg ik de bestelbevestiging en daarin staat gewenste ingangsdatum 01-04.

Dat zal natuurlijk komen omdat mijn ESPN abonnement vanaf datum opzeggen nog een maand doorloopt.

Maar betekent dit nu ook dat mijn next box pas komt rond die datum?

Dan is de F1 al lang en breed begonnen namelijk.

Streamen via WIFI en de chromecast zie ik niet zo zitten.

Ik zou eventueel de bestelling kunnen annuleren en opnieuw doen zonder het ESPN abonnement af te zeggen en kijken wat er dan gebeurt. en ESPN later alsnog beïndigen.

groeten, wesley

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1244Posts
  • 75Oplossingen
  • 232Likes

@jd.thomas leuk dat je een nieuw pakket hebt besteld. Alvast veel plezier ermee! En ja, je hebt gelijk hoor: die data qua levering worden ingeschoten omdat er een dubbel verzoek in ons systeem staat.

Dat is niet erg, dat kan ik aanpassen. Ik kan voor je pakket de levering aanpassen, dat moet ergens deze week nog lukken. Houd wel, voor de zekerheid, de komende facturen even in de gaten of je ESPN abonnement wel is stopgezet. Dan ben je altijd safe. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56597Posts
  • 3734Oplossingen
  • 13574Likes

Als er een lopend proces is, zou ik nu niets veranderen, dat kan wel eens vreemde effecten hebben.

Wacht hier even op een Ziggo moderator, zij kunnen diep in het systeem kijken en de nodige informatie geven dan wel de juiste stappen zetten.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1244Posts
  • 75Oplossingen
  • 232Likes

@jd.thomas leuk dat je een nieuw pakket hebt besteld. Alvast veel plezier ermee! En ja, je hebt gelijk hoor: die data qua levering worden ingeschoten omdat er een dubbel verzoek in ons systeem staat.

Dat is niet erg, dat kan ik aanpassen. Ik kan voor je pakket de levering aanpassen, dat moet ergens deze week nog lukken. Houd wel, voor de zekerheid, de komende facturen even in de gaten of je ESPN abonnement wel is stopgezet. Dan ben je altijd safe. 

jd.thomas
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor het reageren,

Ik heb een mail ontvangen dat de leverdatum nu 03-03 is.

Ik houd het even in de gaten. en laat nog wat weten.

Groeten, wesley

jd.thomas
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De next box is geleverd en geïnstalleerd, nu wachten tot de Viaplay app beschikbaar komt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates