Nico4

Level 2
  • 5Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw jaarcontract bij wijzigen internetsnelheid i.c.m korting?

Als ik alleen mijn internet snelheid wijzig naar internet Giga nu met €5,- korting voor 6 maanden,ga ik dan een nieuw jaar contract aan.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 74Oplossingen
  • 446Likes

Indien je een kortingsperiode aangaat ga je ook een nieuw contract aan, tenzij je een mail van Ziggo hebt dat je tijdelijk gratis je internet snelheid kan verhogen. ( voorwaarden staan dan ook in de mail).

Bekijk in context

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Nico4 Die keuze moet je zelf maken.

Als je niet de intentie hebt om komend jaar over te stappen naar een andere provider en verder tevreden bent met Ziggo zou ik gewoon die 6x € 5,- korting pakken en een jaarcontract aangaan. 

Zelf ben ik ook kort geleden een snelheidsverhoging  van Internet Start naar Start XXL met de zelfde korting aangegaan met een jaarcontract.

Bekijk in context

Nico4
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes

@Buurman,Dat gaat het dan niet worden die snelheidsverhoging, wacht wel tot mijn contract afloopt, en dan verdien je meer als die €30,- als je belt wat ze te bieden hebben als je je contract wilt verlengen. Meestal 6 maanden 50% korting op je pakket,dan kan je nog aangeven dat je je snelheid wilt verhogen,en gaan ze niet akkoord kan je nog altijd overstappen. 

Bekijk in context

Nico4
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes

Maar kan je ook zonder die korting je snelheid verhogen zonder dat je een nieuw jaarcontract aangaat.Gaat dit ook niet dan wacht ik tot mijn contract afgelopen is.

Bekijk in context

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 74Oplossingen
  • 446Likes

Tuurlijk, je kan gewoon je pakket een upgrade geven zonder een nieuw contract aan te gaan.

Bekijk in context

Nico4
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes

@Tjeerd85 ,Bedankt voor je reactie,maar ik wacht wel tot de einddatum van mijn contract ,dus neem geen risico dat ik aan een nieuw jaarcontract vast zit met die snelheids upgrade.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 74Oplossingen
  • 446Likes

Indien je een kortingsperiode aangaat ga je ook een nieuw contract aan, tenzij je een mail van Ziggo hebt dat je tijdelijk gratis je internet snelheid kan verhogen. ( voorwaarden staan dan ook in de mail).

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Nico4 Die keuze moet je zelf maken.

Als je niet de intentie hebt om komend jaar over te stappen naar een andere provider en verder tevreden bent met Ziggo zou ik gewoon die 6x € 5,- korting pakken en een jaarcontract aangaan. 

Zelf ben ik ook kort geleden een snelheidsverhoging  van Internet Start naar Start XXL met de zelfde korting aangegaan met een jaarcontract.

Nico4
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes

@Buurman,Dat gaat het dan niet worden die snelheidsverhoging, wacht wel tot mijn contract afloopt, en dan verdien je meer als die €30,- als je belt wat ze te bieden hebben als je je contract wilt verlengen. Meestal 6 maanden 50% korting op je pakket,dan kan je nog aangeven dat je je snelheid wilt verhogen,en gaan ze niet akkoord kan je nog altijd overstappen. 

Nico4
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes

Maar kan je ook zonder die korting je snelheid verhogen zonder dat je een nieuw jaarcontract aangaat.Gaat dit ook niet dan wacht ik tot mijn contract afgelopen is.

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 74Oplossingen
  • 446Likes

Tuurlijk, je kan gewoon je pakket een upgrade geven zonder een nieuw contract aan te gaan.

Nico4
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes

@Tjeerd85 ,Bedankt voor je reactie,maar ik wacht wel tot de einddatum van mijn contract ,dus neem geen risico dat ik aan een nieuw jaarcontract vast zit met die snelheids upgrade.

Uitgelicht topic