Ik was tot februari 2022 klant van Ziggo onder klantnummer 1. Dit heb ik opgezegd omdat ik ging verhuizen. Op het nieuwe adres was er al een internetaansluiting, vandaar de opzegging en geen verhuizing van Ziggo.
Na een paar maanden heb ik besloten om toch bij Ziggo terug te keren en heb ik onder hetzelfde e-mailadres een nieuwe Ziggo aansluiting aangevraagd. Voor deze aanvraag heb ik van Ziggo een nieuw klantnummer, klantnummer 2, gekregen.
Het probleem is nu: Wanneer ik online inlog met mijn e-mailadres dan log ik in op mijn oude klantnummer 1. Ik krijg mijn oude facturen te zien van voor ik verhuisd ben en bijv. Ziggo Go werkt niet. Ik heb immers geen actief abonnement meer op klantnummer 1. Maar ik wil graag mijn huidige facturen zien en Ziggo Go weer gebruiken op klantnummer 2. Bij voorkeur te gebruiken met hetzelfde e-mailadres.