Blat0r

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw account niet bereikbaar vanwege twee klantnummers

Ik was tot februari 2022 klant van Ziggo onder klantnummer 1. Dit heb ik opgezegd omdat ik ging verhuizen. Op het nieuwe adres was er al een internetaansluiting, vandaar de opzegging en geen verhuizing van Ziggo.

 

Na een paar maanden heb ik besloten om toch bij Ziggo terug te keren en heb ik onder hetzelfde e-mailadres een nieuwe Ziggo aansluiting aangevraagd. Voor deze aanvraag heb ik van Ziggo een nieuw klantnummer, klantnummer 2, gekregen.

 

Het probleem is nu: Wanneer ik online inlog met mijn e-mailadres dan log ik in op mijn oude klantnummer 1. Ik krijg mijn oude facturen te zien van voor ik verhuisd ben en bijv. Ziggo Go werkt niet. Ik heb immers geen actief abonnement meer op klantnummer 1. Maar ik wil graag mijn huidige facturen zien en Ziggo Go weer gebruiken op klantnummer 2. Bij voorkeur te gebruiken met hetzelfde e-mailadres.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het emailadres wat aan je nummer 1 gekoppeld is, zal na minimaal 6 maanden gaan vervallen, omdat die niet gekoppeld is aan een actief klantnummer.

Emailadressen worden niet meer omgezet naar een nieuw klantnummer, behalve in uitzonderlijke omstandigheden.

 

Maak een nieuw Mijn Ziggo aan met je nieuwe klantnummer en maak daar een ander emailadres aan.

Een nieuw account maken klik hier - Ziggo

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het emailadres wat aan je nummer 1 gekoppeld is, zal na minimaal 6 maanden gaan vervallen, omdat die niet gekoppeld is aan een actief klantnummer.

Emailadressen worden niet meer omgezet naar een nieuw klantnummer, behalve in uitzonderlijke omstandigheden.

 

Maak een nieuw Mijn Ziggo aan met je nieuwe klantnummer en maak daar een ander emailadres aan.

Een nieuw account maken klik hier - Ziggo

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

volgens mij heeft die het over een externe niet ziggo mail adres wat die nu voor klantnummer 1 mijn ziggo gebruikt kan die niet gebruiken om een mijn ziggo voor klantnummer 2 aan te maken omdat de email al in gebruik is 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Blat0r, het lijkt erop dat je oude account nog niet verwijderd is! Gelukkig is dat simpel op te lossen. Wil je voor mij het e-mailadres waar het om gaat, achter jouw postcode en huisnummer in het Ziggo Community profiel zetten? Dan zorg ik ervoor dat je een account aan kunt maken met het nieuwe klantnummer 🙂 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Lotte Gaat dat oude mailadres in het oude Mijn Ziggo met een oud klantnummer dan over naar het nieuwe Mijn Ziggo met het nieuwe klantnummer?

Anders vervalt een keer dat emailadres wat dan gebruikt wordt voor het nieuwe Mijn Ziggo.

Uitgelicht topic