1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dawesta

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement - wachten op kabel

Sinds 1 april (geen grap) proberen wij een werkende internet aansluiting op de zaak te krijgen. Aangezien er eerst geen kabel lag moest deze aangelegd worden. Lang verhaal kort, wachten op Ziggo, wachten op Gemeente, wachten op BAM, wachten op boogzinker, opnieuw wachten op Ziggo, gemeente en BAM, ligt de kabel er eindelijk en is alles aangesloten tot in het gebouw. Het enige waar we nu alweer 2 weken op wachten is een monteur die het modem komt leveren en aansluiten. Blijkbaar mogen we dit niet zelf doen omdat het een zakelijk verbinding betreft. Hopelijk gaat het via deze route sneller om een monteur bij ons langs te laten komen want wij zitten toch al enige tijd op een stabiele snelle internet verbinding te wachten. Wat ons betreft is de monteur aanstaande maandagochtend 30 augustus van harte welkom om 9 uur om het modem te installeren en in bridge modus te zetten. Hopelijk tot aanstaande maandag!

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Dawesta Dit is een consumenten klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen niet diep in het zakelijk systeem, vanwege privacy, en heel veel voor je betekenen, ben ik bang.

Maar wie weet.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dawesta
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Bert Alle benodigde gegevens heb ik reeds ingevuld. Maar ik hoop dat een Ziggo moderator het op kan pakken en snel een monteur voor ons kan regelen zodat het modem geïnstalleerd kan worden.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 672Likes

@Dawesta April ligt inderdaad al ver achter ons en balen dat je zo lang hebt moeten wachten. @Bert dank voor je aandacht hiervoor. 
Natuurlijk een hartelijk welkom hier op onze Ziggo Community. 

Heb je al telefonisch contact gehad met de zakelijke lijn om het te bestellen? 

De reden van deze vraag is omdat ik op het adres uit je profiel geen toekomst of voormalig klantaccount tegenkom. Wel dat het adres diensten geleverd kan krijgen, maar nu nog welke. 
Het snelst bestel je je pakket online en is een monteur geheel niet nodig. Liever bellen? Dan heb je dit nummer nodig: 0800 0640 Daar zitten collega's klaar om je te helpen. 

Hulp bij installatie kan altijd nog geregeld worden als je je pakket in huis hebt. 

 

Dawesta
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Josdank voor je antwoord. We hebben al aardig wat keren gebeld met de zakelijke lijn maar krijgen daar het gevoel dat we aan het lijntje gehouden werden. Vandaar dat we het via deze manier wilde proberen om wat meer schot in de zaak te krijgen. Wij zouden als nieuwe of toekomstige klant in jullie systeem moeten staan op het adres wat in mijn profiel staat. Ik zou even moeten navragen hoe de bestelling gedaan is, want het betreft 4 aansluitingen in 1 gebouw die allemaal op hetzelfde moment aangevraagd zijn.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 672Likes

Ik ga een lijntje uitgooien naar mijn zakelijke collega's. Wie weet kunnen die hier wel meer zien. Stuur me een privébericht met het nummer waarop je bereikbaar bent. 
Wanneer je drukt op berichten en stel een nieuwe op en richt je deze aan mij door mijn gebruikersnaam. Mocht je meer info hebben over welk pakket of ordernummer? Hoe meer informatie hoe beter. 

Dawesta
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@JosHet nummer dat je doorgaf net gebeld en uiterst goed geholpen. Er is in ieder geval meer duidelijkheid over de vertraging en hoe we die kunnen oplossen. We moeten wat uitzoeken en hebben morgen weer telefonisch contact met je collega. Dank zover en mocht het volgende week nog niet verholpen zijn stuur ik je een privébericht en anders laat ik weten of het gelukt is.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Super om te lezen @Dawesta 🙂 Thanks voor de terugkoppeling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic