Beste,
ik ben nieuw klant bij ziggo en in het verleden ben ik dit ook geweest. Nu heb ik destijds een ander klantnummer gehad en daarbij mij e-mail gekoppeld. Nu heb ik een nieuw klantnummer en zou ik hetzelfde e-mail adres willen gebruiken. Is er een mogelijkheid om op het account het klantnummer om te zetten?
alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Helaas, dat is niet meer mogelijk bij Ziggo.
Emailadressen en oude accounts worden niet meer omgezet naar nieuwe / andere klantnummers.
Als er een klantnummer opgezegd is, dan verdwijnen emailadressen na 6 maanden, tegenwoordig.
Als het oude emailadres nog werkt, is het geluk geweest, omdat de mailadressen toen nog niet altijd werden gesloten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Helaas, dat is niet meer mogelijk bij Ziggo.
Emailadressen en oude accounts worden niet meer omgezet naar nieuwe / andere klantnummers.
Als er een klantnummer opgezegd is, dan verdwijnen emailadressen na 6 maanden, tegenwoordig.
Als het oude emailadres nog werkt, is het geluk geweest, omdat de mailadressen toen nog niet altijd werden gesloten.
Soms kan een oud emailadres afgesloten worden door een Ziggo moderator en met een beetje geluk, als iemand anders het nog niet snel in gebruik heeft genomen, kun je het emailadres weer aanmaken in Mijn Ziggo.
Maar dit kan alleen met een @Ziggo.nl emailadres.
Als aanvulling van hierboven: het emailadres kan van een oud, inactief klantnummer naar een actief klantnummer worden hersteld door een klantenservicemedewerker (als het emailadres nog wel functioneert). Ziggo ondersteunt echter niet meer het verplaatsen van een actief klantnummer naar een ander klantnummer.
@AlexHelpt Ik lees van de moderators hier dat dat alleen uitgevoerd wordt na overlijden of als Ziggo fouten heeft gemaakt, verder niet meer.
Van actief naar actief alleen met zwaarwegende belangen; ik had eerst het woord 'zomaar' in de tweede zin getypt ("het zomaar verplaatsen") maar toch weggelaten. Afijn, het is aan de medewerker in kwestie om te oordelen wat wel en niet kan 🙂
Hey @JelleMaas.
Ik ben benieuwd, omdat me dat nu niet geheel duidelijk is; gaat het om een e-mailadres dat nog actief (in gebruik) is, of een e-mailadres dat je vroeger gebruikte? Staat/stond het gekoppeld aan een klantnummer dat nog actief is, of is dit destijds opgezegd?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.