1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
JelleMaas

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement - oude e-mailadres overzetten?

Beste,

ik ben nieuw klant bij ziggo en in het verleden ben ik dit ook geweest. Nu heb ik destijds een ander klantnummer gehad en daarbij mij e-mail gekoppeld. Nu heb ik een nieuw klantnummer en zou ik hetzelfde e-mail adres willen gebruiken. Is er een mogelijkheid om op het account het klantnummer om te zetten? 

alvast bedankt 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79101Posts
  • 5345Oplossingen
  • 23678Likes

Helaas, dat is niet meer mogelijk bij Ziggo.

Emailadressen en oude accounts worden niet meer omgezet naar nieuwe / andere klantnummers.

Als er een klantnummer opgezegd is, dan verdwijnen emailadressen na 6 maanden, tegenwoordig.

Als het oude emailadres nog werkt, is het geluk geweest, omdat de mailadressen toen nog niet altijd werden gesloten.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79101Posts
  • 5345Oplossingen
  • 23678Likes

Helaas, dat is niet meer mogelijk bij Ziggo.

Emailadressen en oude accounts worden niet meer omgezet naar nieuwe / andere klantnummers.

Als er een klantnummer opgezegd is, dan verdwijnen emailadressen na 6 maanden, tegenwoordig.

Als het oude emailadres nog werkt, is het geluk geweest, omdat de mailadressen toen nog niet altijd werden gesloten.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79101Posts
  • 5345Oplossingen
  • 23678Likes

Soms kan een oud emailadres afgesloten worden door een Ziggo moderator en met een beetje geluk, als iemand anders het nog niet snel in gebruik heeft genomen, kun je het emailadres weer aanmaken in Mijn Ziggo.

Maar dit kan alleen met een @Ziggo.nl emailadres.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 248Oplossingen
  • 665Likes

Als aanvulling van hierboven: het emailadres kan van een oud, inactief klantnummer naar een actief klantnummer worden hersteld door een klantenservicemedewerker (als het emailadres nog wel functioneert). Ziggo ondersteunt echter niet meer het verplaatsen van een actief  klantnummer naar een ander klantnummer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79101Posts
  • 5345Oplossingen
  • 23678Likes

@AlexHelpt Ik lees van de moderators hier dat dat alleen uitgevoerd wordt na overlijden of als Ziggo fouten heeft gemaakt, verder niet meer.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 248Oplossingen
  • 665Likes

Van actief naar actief alleen met zwaarwegende belangen; ik had eerst het woord 'zomaar' in de tweede zin getypt ("het zomaar verplaatsen") maar toch weggelaten. Afijn, het is aan de medewerker in kwestie om te oordelen wat wel en niet kan 🙂

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1187Oplossingen
  • 6286Likes

Hey @JelleMaas

Ik ben benieuwd, omdat me dat nu niet geheel duidelijk is; gaat het om een e-mailadres dat nog actief (in gebruik) is, of een e-mailadres dat je vroeger gebruikte? Staat/stond het gekoppeld aan een klantnummer dat nog actief is, of is dit destijds opgezegd?