1
Vraag
2
Reageer en help mee
Hoekman

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement geen reactie

Goedemorgen 

Voor de tweede keer een nieuw abonnement proberen af te sluiten. De eerste keer geen reactie per mail ontvangen en bleek post naar het nieuwe adres gestuurd te zijn waar we pas 1-4 heen gaan.
De tweede keer weer geen bevestiging gehad. Waarschijnlijk weer naar nieuwe adres gestuurd. Willen jullie geen nieuwe klanten?

4 Reacties 4
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Hoekman en welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat het niet wil vlotten met het bestellen van een abonnement! Natuurlijk zien wij jou graag als klant tegemoet. Kun je een privébericht sturen met je postcode, huisnummer en eventueel het bestelnummer? Dan zoek ik graag voor je uit wat hier misgaat. 

Hoekman
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een pb gestuurd

 

Hoekman
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer kan ik een reactie ontvangen? We gaan echt niet smeken om aub klant van jullie te mogen worden. Genoeg andere aanbieders. Heb er nu wel een beetje genoeg van onderhand, van die slecht service.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Hoekman,

Sorry voor de late reactie! Ik heb inmiddels een reactie gegeven op het privebericht wat je gestuurd hebt. In het bericht heb ik uitgelegd hoe het kan dat de order geannuleerd is. Ik kan ervoor zorgen dat het pakket alsnog wordt opgevoerd ik heb dan alleen kopie van een koop of huur overeenkomst nodig zodat we aan kunnen tonen dat jij de nieuwe bewoner bent van het adres. 

De order is nu  namelijk 2 keer automatisch geannuleerd omdat de vorige bewoner zijn of haar abonnement niet heeft opgezegd of een verhuizing naar een ander adres heeft doorgegeven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic