1
Vraag
2
Reacties
avanhien

Level 6
  • 102Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

Nieuw abonnement Ziggo

Omdat mijn vrouw een grote fan is van Max Verstappen hebben we besloten om weer een abonnement bij Ziggo te nemen. We hebben een bevestiging retour gekregen maar heb toch nog 1 vraag

 

  • We hebben aangegeven om ons telefoonnummer mee te nemen naar Ziggo. Moeten we toch ons huidige abonnement bij Online zelf opzeggen of doet Ziggo dit voor ons.

Graag z.s.m. antwoord, dan kan ik ruim van te voren Online bellen als dit nodig is.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @avanhien

Wat leuk dat jullie weer bij ons terugkomen! We ontvangen jullie met open armen. Wat betreft jouw vraag heb ik even een kijkje achter de schermen genomen. 

Bij de bestelling is de Overstapservice aangevraagd. Ik zie dat je hier toevallig gisteravond een e-mail over hebt ontvangen dat het verzoek bij jouw huidige provider (Online) ligt. De overstapdatum staat gepland op 30 april 2021. Bij de Overstapservice is ook nummerbehoud aangevraagd. 

Wij zullen jouw abonnement bij Online n.a.v. de Overstapservice gaan opzeggen. Dit hoef je dus zelf niet te doen. Zodra Online de aanvraag om over te stappen heeft goedgekeurd ontvang je van ons opnieuw bericht per e-mail. We houden je dus op de hoogte van de status van de Overstap.

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan dat voor je nakijken

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Als je gemeld hebt dat je het telefoonnummer mee wilt nemen dan zorgt Ziggo voor de opzegging, heb je daar wel een bericht over gekregen?
Denk er om als je het oude abonnement zelf opzegt, ben je je telefoonnummer kwijt.
Dus kijk je email even na of je een bevestiging hebt gekregen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @avanhien

Wat leuk dat jullie weer bij ons terugkomen! We ontvangen jullie met open armen. Wat betreft jouw vraag heb ik even een kijkje achter de schermen genomen. 

Bij de bestelling is de Overstapservice aangevraagd. Ik zie dat je hier toevallig gisteravond een e-mail over hebt ontvangen dat het verzoek bij jouw huidige provider (Online) ligt. De overstapdatum staat gepland op 30 april 2021. Bij de Overstapservice is ook nummerbehoud aangevraagd. 

Wij zullen jouw abonnement bij Online n.a.v. de Overstapservice gaan opzeggen. Dit hoef je dus zelf niet te doen. Zodra Online de aanvraag om over te stappen heeft goedgekeurd ontvang je van ons opnieuw bericht per e-mail. We houden je dus op de hoogte van de status van de Overstap.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic