1
Vraag
2
Reacties
Minh

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw Vodafone abonnement

beste Ziggo,

ik wil mijn nieuwe telefoon abonnement afsluiten, maar er is een probleem met het doorgeven van mijn persoonlijke inkomens.
ik woon bij mijn ouders en ik betaal ook mee met de huur van de woning dus ik geef aan samenwonend met kinderen, is dat wel goed?. Ook werk ik fulltime dus ik heb maandelijks een inkomen en dat heb ik ook genoteerd. Nu krijg ik steeds dat huishoudsinkomen tussende 1 en 100.000 moet zitten. Hoe zit dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Je ouders zijn de hoofd huurders zij betalen die keurig van met de kosten die jij aan ze geeft, deze hoef jij als het goed is niet in te vullen. Want je bent een inwonend kind en niet samenwonende.

Samenwonend gaat pas in als je op jezelf woont en de huur enzo betaalt en ook alle vaste lasten.

Misschien zijn er nog meer mensen met dit soort ervaringen en die ze ook met je kunnen delen, wacht even met afsluiten tot je eventueel meer informatie hebt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Je ouders zijn de hoofd huurders zij betalen die keurig van met de kosten die jij aan ze geeft, deze hoef jij als het goed is niet in te vullen. Want je bent een inwonend kind en niet samenwonende.

Samenwonend gaat pas in als je op jezelf woont en de huur enzo betaalt en ook alle vaste lasten.

Misschien zijn er nog meer mensen met dit soort ervaringen en die ze ook met je kunnen delen, wacht even met afsluiten tot je eventueel meer informatie hebt.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Mogelijk dat Evert hier meer over kan zeggen, mits hij online is.
Dave- heeft vooralsnog het goed verwoord.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Minh En als je invult inwonend ( of kamer huur of zo iets dergelijks) ? ( ik ga er van uit mob. tel. abonnement?) De juiste manier van inkomen ingevuld? xxxxx,00 en geen punten gebruiken?

Dit is wat ik kan bedenken in eerste instantie. Je kan natuurlijk ook ea telefonisch aanvragen. Via de helpdesk. Dit is van origine een klant helpt klanten site.. Dus ik ben ook klant. Wel zijn er moderators aanwezig die ea oppakken. Of even geduld hebben, of inderdaad via helpdesk of contact formulier:https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik zou alleenstaand aangeven, dat lijkt me de best toepasselijke optie.
En dan kun je daarna je netto inkomen en netto kosten van woonlasten aan huur/hypotheek invullen.

Mocht je een contactformulier willen invullen, dan zou ik het contactformulier van Vodafone gebruiken aangezien het om een Vodafone abonnement gaat:
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag Minh,

Welkom op de community.

Een verfrissende vraag welke we niet dagelijks krijgen, maar ik zie dat er uit verschillende hoeken al door Dave-,robbo,KBX458 en Evert advies is gegeven. :thumbsup:

Is het gelukt met het bestellen van het abonnement?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic