1
Vraag
2
Reacties
Jannetje1972

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nieuw Internet Complete en TV Complete met Next

Hallo,

Nieuw huis en nieuw Internet pakket. 

Ik zou graag Internet Complete willen (oa voor thuiswerken) en TV Complete.

Maar dan wel met de Mediabox Next ipv een Mediabox Xl (die blijkbaar beperkt is en veel ergenis geeft)

In 'oude' topics las ik dat het mogelijk was door eerst tv max te bestellen en deze vervolgens te downgrade naar complete.

Werkt deze optie nog of ondertussen niet meer?

Of is er ondertussen een betere oplossing?

 

Alvast bedankt!! 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Jannetje1972 en een warm welkom op de Community,

Goede vraag die je hier in dit topic stelt! De antwoorden van de hier aanwezig experts kloppen. We beiden de Mediabox Next alleen i.c.m. TV Max Next. Het is wel mogelijk, zoals @Bert ook aangeeft te downgraden naar TV Complete Next. We bieden dit niet actief aan, maar alleen reactief. Als je wilt dat wij het pakket voor je aanpassen dan kan dat, kun je mij dan een privebericht sturen met daarin ter verificatie de laatste vier cijfers van het bankrekeningnummer, je geboortedatum en het adres waarom het gaat. Ik kan het abonnement dan wijzigen naar TV Complete Next en Internet Complete. 

Je stuurt mij een privebericht door bovenin op "Berichten" te klikken.Klik dan op "Opstellen" (symbool met kladblok en pen). Vul dan bij verzenden aan mijn profielnaam in "Paul Z". Het bericht komt dan in mijn mailbox terecht. 

Bekijk in context

Jannetje1972
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel @Paul  !!!

Het staat nu keurig in mijn ziggo en momenteel draait alles als een zonnetje ☀️

Bekijk in context

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Welkom op de Ziggo Community een Klant helpt Klant comminty.

 

Als je een pakket van Ziggo wil dan heb je het TV Max pakket nodig deze dien je wel 1 jaar te bezitten, of je binnen dat jaar naar TV complete kan weet ik niet 100% zekers, maar je hebt dan wel de Next. En ja er is een optie via TV Complete de Next te behouden.

 

Ziggo Pakketten vergelijken 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik zie dat mede Super Expert @Jan F.  deze vraag al heeft voorgesteld aan de moderators, die zullen dan hier contact op nemen.

 

Vermeld wel even onderstaand in je gegevens:

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75183Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit kan nog steeds uitsluitend op de wijze zoals je gelezen hebt.

 

Kies nu TV MAX en zet hem, zodra dit in je Mijn Ziggo kunt zien, terug naar TV Complete, dan behoud je je Next.

Maar dat kan uitsluitend, in je Mijn Ziggo, uitgevoerd door jezelf.

Het wordt niet actief aangeboden en uitgevoerd via de helpdesk, webcare, chat of de community.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Jannetje1972 en een warm welkom op de Community,

Goede vraag die je hier in dit topic stelt! De antwoorden van de hier aanwezig experts kloppen. We beiden de Mediabox Next alleen i.c.m. TV Max Next. Het is wel mogelijk, zoals @Bert ook aangeeft te downgraden naar TV Complete Next. We bieden dit niet actief aan, maar alleen reactief. Als je wilt dat wij het pakket voor je aanpassen dan kan dat, kun je mij dan een privebericht sturen met daarin ter verificatie de laatste vier cijfers van het bankrekeningnummer, je geboortedatum en het adres waarom het gaat. Ik kan het abonnement dan wijzigen naar TV Complete Next en Internet Complete. 

Je stuurt mij een privebericht door bovenin op "Berichten" te klikken.Klik dan op "Opstellen" (symbool met kladblok en pen). Vul dan bij verzenden aan mijn profielnaam in "Paul Z". Het bericht komt dan in mijn mailbox terecht. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Jannetje1972 Inmiddels heb je van mij antwoord terug gekregen d.m.v. een privébericht. Laat je het onder dit topic weten als je verder nog vragen hebt? We helpen jou dan graag verder. 

P.Krul

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul  Is dat voor mij misschien ook nog mogelijk. Heb al met de klantenservice gebeld, maar kom daar geen steek verder.

 

HBO Fan

Level 12
  • 729Posts
  • 9Oplossingen
  • 565Likes

Heerlijk toch, via weg A is het onmogelijk maar via B kan het dan wel... 🤔

Ben dan ook gestopt met vragen en de XXL maar voor lief te nemen... Resultaat: kijken nu via smart apps, nog eventjes en geen mediabox meer nodig 👍

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75183Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@HBO Fan @P.Krul Zoals Paul al schreef: "We bieden dit niet actief aan, maar alleen reactief"

 

Je kunt het ook zelf uitvoeren.

Kies nu TV MAX en zet hem, zodra dit in je Mijn Ziggo kunt zien, terug naar TV Complete, dan behoud je je Next.

Maar dat kan uitsluitend, in je Mijn Ziggo, uitgevoerd door jezelf.

Het wordt niet actief aangeboden en uitgevoerd via de helpdesk, webcare en chat.

P.Krul

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Bert Heb ik gedaan!! Hoelang duurt het nu ongeveer voordat ik het in Mijn Ziggo kan zien?

HBO Fan

Level 12
  • 729Posts
  • 9Oplossingen
  • 565Likes

@Bert Ik weet het, maar ergens vind ik dit zo klant-on-vriendelijk als wat. Als klant bel ik met de support lijn, krijg daar te horen dat dit niet tot de mogelijkheden behoort. Geef je aan dat je kennis hebt die het wel gelukt lijkt te zijn, krijg je te horen dat je: a) niet moet zuren en b) dat het gewoon niet kan.

 

Kan dus wel... jammer om te constateren dat Ziggo beleid verschilt per support kanaal en dat je dus schijnbaar meer mogelijkheden hebt dan je denk.

 

Maar even goede vrienden hoor, het is alleen tekenend hoe het klantcontact is met Ziggo. Aan mij de keus hoe daar mee om te gaan toch. 

 

Maar dank voor de tips en toelichting 👍.

Maar zijn niet meer geïnteresseerd in Next, dat pad hebben we verlaten. 

Jannetje1972
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel @Paul  !!!

Het staat nu keurig in mijn ziggo en momenteel draait alles als een zonnetje ☀️

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic