Hoi famroele,
Wat balen dat dit zo moet lopen zeg! Ik ben dit ook niet gewend van Ziggo, dit laat namelijk te wensen overlaten!
Je bent nu alleen op de Ziggo Community waar klanten elkaar helpen. Ziggo personeel is er wel ter ondersteuning aanwezig, maar het zal een aantal dagen duren voordat zij je topic zien.
Via deze community zal Ziggo dus niet of in ieder geval laat contact met je opnemen.
Wat je kunt doen, is
chatten. De chat is 24/7 open, iedere dag.
Je kunt ook het
contactformulier invullen, maar dan duurt een reactie langer dan bij de chat.
Vraag dan ook om uitleg van de niet gekomen monteur. Normaal gesproken staat daar namelijk een vergoeding tegenover.
Misschien is het al lang geprobeerd, maar probeer de zenders via je Mijn Ziggo opnieuw op te halen. Wie weet gaat daarna de E16 melding weg.
De stappen hoe dit moet: Log in op je Mijn Ziggo, klik op
Producten, scrol naar beneden totdat je je smartcards tegen komt, klik op
Zenders en pincode herstellen en klik daarna op
Opnieuw ophalen. Wanneer je dit doet, moet de smartcard in de tv/mediabox zitten.
Heb je TV's met een CI+ module en heb je ook een ontvanger? Plaats dan de smartcards één voor één in die ontvanger, het signaal komt dan meestal sneller en beter aan.
Ik hoop in ieder geval dat het snel opgelost is!
Groet,
Evert