famroele
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet terug gebeld worden, tijdens contact opgehangen worden, monteur niet geweest?

Beste Ziggo,

Nu inmiddels al een week hebben wij een storing betreft FOX-sport en Movie XL. ( E16 storing). Wij proberen vanaf maandag al contact te zoeken, en hebben tevens gewacht op een monteur die nooit is komen opdagen. Ook zouden wij terug gebeld worden (3x), echter is dit nooit gebeurd.

Wij zijn er nu goed klaar mee, als er niet spoedig contact wordt opgenomen met ons zullen wij andere stappen ondernemen. Dit zijn wij niet gewend van jullie..

Willen jullie z.s.m contact met ons opnemen...

met vriendelijke groet.
2 Reacties 2
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6771Reacties
  • 772Oplossingen
  • 1621Likes

Hoi famroele,

Wat balen dat dit zo moet lopen zeg! Ik ben dit ook niet gewend van Ziggo, dit laat namelijk te wensen overlaten!

Je bent nu alleen op de Ziggo Community waar klanten elkaar helpen. Ziggo personeel is er wel ter ondersteuning aanwezig, maar het zal een aantal dagen duren voordat zij je topic zien.

Via deze community zal Ziggo dus niet of in ieder geval laat contact met je opnemen.
Wat je kunt doen, is chatten. De chat is 24/7 open, iedere dag.
Je kunt ook het contactformulier invullen, maar dan duurt een reactie langer dan bij de chat.
Vraag dan ook om uitleg van de niet gekomen monteur. Normaal gesproken staat daar namelijk een vergoeding tegenover.

Misschien is het al lang geprobeerd, maar probeer de zenders via je Mijn Ziggo opnieuw op te halen. Wie weet gaat daarna de E16 melding weg.
De stappen hoe dit moet: Log in op je Mijn Ziggo, klik op Producten, scrol naar beneden totdat je je smartcards tegen komt, klik op Zenders en pincode herstellen en klik daarna op Opnieuw ophalen. Wanneer je dit doet, moet de smartcard in de tv/mediabox zitten.

Heb je TV's met een CI+ module en heb je ook een ontvanger? Plaats dan de smartcards één voor één in die ontvanger, het signaal komt dan meestal sneller en beter aan.

Ik hoop in ieder geval dat het snel opgelost is!

Groet,
Evert
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3671Reacties
  • 205Oplossingen
  • 1243Likes

Hallo famroele, welkom op onze Community.

Terugbellen is een afspraak die je moet nakomen, je klanten nemen immers al contact op dat er iets mis is. Zijn er ook geen gemiste gesprekken geweest?

Sorry dat jullie dit meerdere keren achter elkaar moet overkomen. Je kan nu rechtstreeks met mij contact opnemen door mij een privébericht met je postcode, huisnummer en klantnummer te sturen. Ik kijk dan ook naar hoe het met die monteur zit; een E-16 melding heeft met je smartcard te maken. Daar valt weinig aan te monteren.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo