Goedendag...
Op de Ziggo-website worden klanten "verleid" tot het aanschaffen van extra diensten, zo ook Sport Compleet + Film1, een combinatie bundel van: Ziggo Sport Totaal, ESPN Compleet en Film 1. Maandelijkse kosten € 24,95. Echter, bij het willen bestellen krijg je de melding dat het niet beschikbaar is: Je kan dit product niet bestellen
Zou graag vernemen waarom dit niet bestelbaar is voor mijn huidige abonnement, want onderstaande melding kan ik niet veel mee natuurlijk.
Bestelpoging gedaan met een account ALL IN 1, XXL + TV MAX.
Wie o Wie kan hier wat zinnigs over zeggen? Ik verwacht dat het niet kan vanwege het TV MAX abonnement, maar zie dat graag bevestigd,
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk doordat je TV-Max hebt. TV-Max bevat namelijk Ziggo Sport Totaal
heeft inderdaad met je abo te maken, je hebt dit product al.
ik heb ook tv max next en dan ook nog film 1 én espn compleet
Ziggo sport totaal is al onderdeel van je tv max, daarom zal het niet bij je huidige pakket passen.
@Gio2903 wrote:heeft inderdaad met je abo te maken, je hebt dit product al.
ik heb ook tv max next en dan ook nog film 1 én espn compleet
Anders als @HBO Fan SkyShowtime niet perse via TV-Max will kan die TV-Compleet nemen met TV-Zenders Plus, dan kan die wel dat pakket nemen. Ik weet niet of @HBO Fan Vodafone of Hollands Nieuwe heeft.
Want anders is mogelijk
TV Compleet
TV Zenders Plus
Via VodafoneZiggo combinatie SkyShowtime
Dan het pakket nemen Sport Compleet + Film1
Maar ik heb het product niet, ik heb wel TV MAX en daar zit een dienst in die ook in de combi-deal zit, maar de rest van de diensten niet. Los zijn deze producten, 17.95 (ESPN) en 9.95 (FILM1), al duurder dan de deal met ook nog eens ZIGGO SPORT.
Maar goed als het niet mogelijk is, hoor dat graag van Ziggo zelf eigenlijk, dan niet.
Geen issue, scheelt weer geld 😁. De deal leek leuk, maar nu voelt het een beetje raar...
Update:
In contact met klantenservice opgelost. Komt inderdaad door TV COMPLEET, daardoor niet bestelbaar, maar Ziggo Medewerker heeft dit prima (creatief?) opgelost middels een nog voordeligere oplossing 😁. Eerste keer dat we een voordeeltje hebben sinds ontstaan Ziggo, een jaar kan niet beter beginnen zullen we maar zeggen.
Topic opgelost, maar mogelijk wel interessant voor andere TV COMPLEET klanten. Let op dat de bestelbundels dus niet altijd mogelijk zijn, ondanks dat je dit nergens kunt teruglezen/ vinden.
@HBO Fan nu schrijf je op twee plekken TV Compleet terwijl je eerder schrijft dat je TV Max afneemt?
Het is trouwens ergens goed dat dit eindelijk een niet mogelijk melding oplevert, dat was in het verleden niet altijd het geval.
Het is ook onzin een bundel te willen bestellen met een dienst die je al hebt, al begrijp ik je redenering op basis van de prijs.
U heeft gelijkt, ik had hier TV MAX moeten plaatsen. Helaas is aanpassing niet meer mogelijk. 🫤
Over de combi-deal: het is ergens ook wel logische, maar je wordt nergens geïnformeerd over deze limitatie.
Daarnaast is 24.95 voor Film1 en ESPN goedkoper dan los afnemen. En aangezien een TV MAX klant al betaald voor Ziggo Sport leek het mij een win-win situatie.
2de klantenservice medewerker dacht hier ook zo over en kwam met een nog creatievere oplossing waardoor ik nog goedkoper uitkom. Dus prima opgelost uiteindelijk 👍
Je werdt toch geïnformeerd tijdens het bestellen, daarom krijg je dat scherm te zien, maar je bedoelt ergens vooraf bij veelgestelde vragen bijvoorbeeld?
Het is opgelost daar gaat het om en nog mooier voor het eerst dat je een voordeeltje hebt zoals je zelf al schreef de aanhouder wint.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.