Erbst

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Niet nakomen toezeggingen

Eerst maanden bezig geweest om ziggo safe online op te zeggen. Vervolgens wordt mij gratis moties en series xl aangeboden, maar ook dit komt niet voor elkaar,  men krijgt een foutmelding,  geeft het uit handen aan een andere afdeling,  vraagt of ik überhaupt wel internet en tv heb, beloofd mij terug te bellen binnen 5 dagen. Er gebeurd niets  medewerkster geeft aan niet te kunnen zien bij welke afdeling het nu ligt, en bellen met haar collega mag niet. Ik moet maar afwachten.  Ronduit slechte service. Is er iemand die helpen kan 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 676Likes

Hey @Erbst dat gaat onhandig moeizaam. Gelukkig is het opzeggen gelukt en hebben we dit ook hersteld aangezien dit niet aan jou lag. 
Iets meer vertrouwen mag dan zeker, mijn collega die je vandaag gesproken hebt geeft duidelijk aan dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen, geen onwil dus van mijn collega. Het uit handen geven zorgt namelijk gewoon voor een oplossing! 

Ik heb je melding ook doorgezet aangezien ik hier ook niet een order voor plaatsen kan. Ik reken erop dat dit zenderpakket met enkele dagen toegevoegd wordt en lossen wij zo ook onze belofte in. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 676Likes

Hey @Erbst dat gaat onhandig moeizaam. Gelukkig is het opzeggen gelukt en hebben we dit ook hersteld aangezien dit niet aan jou lag. 
Iets meer vertrouwen mag dan zeker, mijn collega die je vandaag gesproken hebt geeft duidelijk aan dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen, geen onwil dus van mijn collega. Het uit handen geven zorgt namelijk gewoon voor een oplossing! 

Ik heb je melding ook doorgezet aangezien ik hier ook niet een order voor plaatsen kan. Ik reken erop dat dit zenderpakket met enkele dagen toegevoegd wordt en lossen wij zo ook onze belofte in. 

Uitgelicht topic