HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb mijn oude abonnementsvorm omgezet naar een nieuwe vorm met een Next Mini. Ik had géén bruikleenapparatuur van Ziggo in gebruik. Drie actieve smartcards, twee Humaxen en een CI+ module zijn allemaal eigendom van voor de fusie met UPC.
Nu is door het in gebruik nemen van de Next Mini een smartcard gedeactiveerd (nummer 10......22) terwijl die, net als mijn andere twee smartcards, als "Eigendom" in Mijn Ziggo stond. Navraag bij ZiggoWebcare op Twitter leert dat dit komt omdat deze smartcards "staat aangemeld als een hoofddienst van mijn tv-pakket" en de Next Mini deze vervangt.
Als ik er hier wat topics op nasla blijkt echter dat er voor oud-Ziggoklanten maximaal vijf smartcards geactiveerd mogen zijn en dat - als ik het goed begrijp - een aantal mensen ook melden dat ze een Next Mini aan hun abonnement hebben kunnen toevoegen zonder een smartcard in eigendom op te hoeven geven (als ze nog niet aan het maximum van vijf zitten uiteraard). Heb ik "recht" op het behouden van de gedeactiveerde smartcard?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bert schreef:
@youriy schreef:
@Bert schreef:
@youriy schreef:Ja weer allemaal heel mooi..., maar betekent dit nu dat iedereen die dezelfde stap zet hier op dit forum moet komen vragen of zijn ten onrechte uitgezette kaart weer geactiveerd kan worden?
@youriy Dat gebeurt niet bij iedereen, alleen als ooit die smartcard je hoofd TV kijk apparaat was wat bij het abonnement hoorde, dan wordt die vervangen door een nieuw TV kijk hoofdapparaat en kan later weer terug gezet worden.
Dus het gebeurt bij iedereen die dat doet, je zegt het nu zelf.
@youriy Nee, dat gebeurt niet bij iedereen, hier was er geen smartcard meer het oorspronkelijke hoofd TV kijk apparaat en bij een latere wijzigingen naar b.v. de Mediabox XL en later met de omruiling naar de Next, bleef verder alles hetzelfde, er werd geen enkele smartcard meer verwijderd van de 4 die er nog stonden.
Pas bij een 2e next en een Next mini en een Digitale ontvanger, moesten er smartcards weg, want je mag maar 5 digitale apparaten actief hebben.
Je verzint er weer van alles bij, het gebeurt dus bij IEDEREEN die DEZELFDE stap zet. En jij vindt dat weer oké!
@Rick. schreef:Ik heb mijn oude abonnementsvorm omgezet naar een nieuwe vorm met een Next Mini. Ik had géén bruikleenapparatuur van Ziggo in gebruik. Drie actieve smartcards, twee Humaxen en een CI+ module zijn allemaal eigendom van voor de fusie met UPC.
Nu is door het in gebruik nemen van de Next Mini een smartcard gedeactiveerd (nummer 10......22) terwijl die, net als mijn andere twee smartcards, als "Eigendom" in Mijn Ziggo stond. Navraag bij ZiggoWebcare op Twitter leert dat dit komt omdat deze smartcards "staat aangemeld als een hoofddienst van mijn tv-pakket" en de Next Mini deze vervangt.
LEES HET NOG EENS EEN KEER.
@youriy Ik vind dat niet OK, dat schrijf ik niet.
Als iets niet goed gaat of problemen oplevert is dat niet oké.
Je hebt gelijk, ik had "staat aangemeld als een hoofddienst van mijn tv-pakket" over het hoofd gezien.
Je bericht:
"Ja weer allemaal heel mooi..., maar betekent dit nu dat iedereen die dezelfde stap zet hier op dit forum moet komen vragen of zijn ten onrechte uitgezette kaart weer geactiveerd kan worden?"
had ik moeten beantwoorden met: Ja, dat moet iedereen die dezelfde stap zet en dat is al een hele tijd aan de gang.
En die mensen die dit forum niet weten te vinden , daarvan wordt dus onterecht een smartcard uitgeschakeld.. maar ik had graag een antwoord van Ziggo gehad. Je meent overal op te moeten reageren waar ziggo zelf moet reageren!
Ik vind het ook niet netjes, maar je ziet dus dat Ziggo heimelijk van die eigendom smartcards af wil.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...